Tein pikkasen salapoliisin työtä...

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
humps
Mikä tuossa on se epäilyttävä asia?
Kerhojenkin osoitteet alkaa tuolla vanha.kaksplus alulla. Jos on tehnyt profiilinsa ja liittänyt kuvan ennen palsta uudistusta, niin silloinhan se löytyy vanhan palstan tiedoista.

samapa tuo
tiedätkös, mä olen ihan samaa miettinyt.. että ei taida olla hyytiksen oman vauvan kuva se profiilinkuva.. ja onko hänellä vauvaa ylipäätään, olen miettinyt..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja humps:
Mikä tuossa on se epäilyttävä asia?
Kerhojenkin osoitteet alkaa tuolla vanha.kaksplus alulla. Jos on tehnyt profiilinsa ja liittänyt kuvan ennen palsta uudistusta, niin silloinhan se löytyy vanhan palstan tiedoista.
koskas oli palstauudistus ?

minnimyy
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Vinkkinä, otin satunnaisen profiilin ja sieltä kuvan ja siitä osotteen. Ihan sillä vanha.kaksplus plaaplaa alko seki osote. :snotty:
Hei, ihan turhaa tuut tänne selitteleen noille idiooteille, ne on vaan kateellisia kun eivät itse ole äitejä :) Söpö vauva sinulla on ja taatusti on omasi! :)

Vinkkinä, otin satunnaisen profiilin ja sieltä kuvan ja siitä osotteen. Ihan sillä vanha.kaksplus plaaplaa alko seki osote. :snotty:
Saman huomasin, kun kopioin oman profiilini kuvan osoitteen. Kuvan, joka ei ole paria kuukautta kauempaa profiilissa ollut, eli ei ole ajalta ennen palstauudistusta.
Pettyyköhän Sherlock-wannabe nyt kovasti? :/

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Saman huomasin, kun kopioin oman profiilini kuvan osoitteen. Kuvan, joka ei ole paria kuukautta kauempaa profiilissa ollut, eli ei ole ajalta ennen palstauudistusta.
Pettyyköhän Sherlock-wannabe nyt kovasti? :/
varmaan :D palstasalapoliiseja on nyt pyöriny reippaasti sen jälkeen kun Galleriassa paljastui se eräs feikki.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
sitäpaitti, kuka jaksaa käyttää aikaansa tutkiakseen onko jonkun profiilikuvassa oma vauva vai ei :eek:
Jaa, en tiiä. Ymmärrän kyllä sen että ihmiset on epäileviä nykyään netissä kaikesta, itekki olen ollu ja varmaan tapauksia tullee etteen vielä elämässä joita jää miettiin.. Mut sitä mie en ymmärrä miksi joku/jotku on ottanu minut joksiki silmätikuksi.. :/ Siksikö ko olen sen verran yksityisyydestäni välittävä etten julkase täälä naamakuvia ja persekuvia ja tissikuvia ja mitä vielä... Harkinnassa oli tuon vauvanki kuvan laitto, ja taijanki korvata sen jollaki muulla. Mitäpä tuota esittelemään...

tavallinen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja himan:
Ei kantsi välittää yhdestä idiootista tai joistakin idiooteista joihin väistämättä välillä törmää.
Ai hyytistäkö meinaat? Eipä olisi ensimmäinen eikä viimeinen trolli tällä palstalla...

Yhteistyössä