Tein iittalalle reklamaation ja sain korvaukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[Mä muutenkin vippaan konttiin aina kaikki yksittäiset ja yleensä parillisetkin mukit ja kupit.

Okei. Ja sen takia Iittalan pitäs korvata sulle koko astiasto :laugh:

Mä en ole puhunut KOKO ASTIASTOsta yhtään mitään. Mutta olisivat kuitenkin voineet kysyä, et mitä väriä haluaisin tilalle (monilla on esimerkiksi montaa väriä teemaa, miksei sitten kartiolasejakin). Tai laittaa tulemaan lahjakortin.
Mä en vaan tajua, mitä joku tekee kahdella erivärisellä lasilla. Ei ole aikomustakaan kerätä sitä ultramariinin sinistä kamaa.[/quote]

Nii, mut teillä siis yleensä vissiin katetaan 4 hengelle, vai? Neljää lasia ilmeisesti olit vailla tekstistä päätellen. Mut mitäs jos teillä oiskin 6 henkee, oisko sit pitänyt jo laittaa 6 lasia, tai 8 hengen talouteen 8 kpl. Kohtuus kaikessa, eiks niin ;)

Tämä on musta taas niin uskomatonta, mihinkään ei olla tyytyväisiä! V*ttu ihmiset reklamoi laseja joita on itse esimerkiksi heitetty seinään, saadaan uudet lasit tilalle, ja ne ei kuitenkaan kelpaa?! Jos koboltinsinistä ei enää valmisteta, sitä ei sitten löydy mistään! Ei sitä ole jossain jemmassa hätätilanteita varten. SE on pirun paha antaa sulle jotain mitä ei ole enää olemassakaan.

Mutta tee niin, että pakkaat ne lasit mukaan ja menet sinne myymälään. Sanot että haluat vaihtaa ne toiseen väriin tai lahjakorttiin. Ja varmasti saat tahtosi läpi. Vai onko tuostakin jo liian suuri vaiva, kotoako ne pitäisi tulla hakemaan?!

No en nyt ap:n tapaukseen osaa sanoa mitään, mutta Iittala on kyllä surkea noissa reklamaatiotapauksissa. Ostin teekannun joka falskaa pahasti. Otin heihin yhteyttä ja pyysivät lähettämään kannun takaisin. Kaksi viikkoa meni ja lähettivät uuden kannun jonka ei muka pitänyt falskata yhtään (falskaa yhtä pahasti kuin ensimmäinenkin) ja viestin että täysin falskaamatonta kannua ei voida tehdä kun nokat tehdään käsityönä. Laitoinkin vastausta että mitenkähän ne ennen vanhaan siellä arabiallakin osasi kun ei yhtään falskaavaa kannua ole ystäväpiirissä tai kirpparilla nähty. En saanut enää vastausta.

Mun mielestä hyvä korvaus ois ollu lasin (+ehkä muutama euro vaivanpalkkaa) arvoinen lahjakortti, jonka voi käyttää iittalan tuotteeseen jossain myymälässä. Aika tyhmää on kyllä lähettää 2 eri sarjaan kuuluva lasia, helposti semmoset jää käyttämättä...

Hei! Mulla hajosi koneessa kuusi isoa kartiolasia ( johtui lasien pintajännityksestä ts.valmistajan moka ) ja hyvityksenä sain kuusi kariolasia eri väriä, kuin hajonneet lasit. Mielestäni huono korvaus. Olisi antanut vaikka lahjakortin!

Laitoitko reklamaation laseista jotka oli rikki menneet vai oliko niissä jokin vika alkujaan? Minä en olisi kehdannut laittaa jos itsellä hajois. Eihän se Iittalan vika ole jos lasit ei pysy ehjinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Pienet on murheet elämässäsi.

On niitä joskus ollu isojakin murheita.
Mun mielestä on vaan aika tylyä ton kokoiselta firmalta laittaa kaksi lasia eri väriä tulemaan, kun kerran oli virheellinen tuote.

Mistä ne muuten tietää montako lasia sinulla oli....

Yhteistyössä