Tein iittalalle reklamaation ja sain korvaukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Finttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Finttu

Vieras
Tein reklamaation koboltin sinisestä lasista. Niitä ei enää valmisteta, joten hyvittävät mulle 2 kappaletta toisen sinisiä juomalaseja.
Soitin sinne ja kysyin, että ihanko ovat ajatelleet, että laitan ne 2 eriväristä lasia samaan pöytään noiden koboltin sinisten lasien kanssa. Kuulemma.
Tosi kauniin näköistä varmaan olis.

Oikeesti, luulis, että olisivat edes 4 lasia laittaneet sitä toista väriä. Mä en aio enää kerätä iittalalta mitään astioita. Kivituikut on ainoita. Alkoi ottamaan päähän tommonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Pienet on murheet elämässäsi.

On niitä joskus ollu isojakin murheita.
Mun mielestä on vaan aika tylyä ton kokoiselta firmalta laittaa kaksi lasia eri väriä tulemaan, kun kerran oli virheellinen tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Pienet on murheet elämässäsi.

On niitä joskus ollu isojakin murheita.
Mun mielestä on vaan aika tylyä ton kokoiselta firmalta laittaa kaksi lasia eri väriä tulemaan, kun kerran oli virheellinen tuote.

No mut jos ei niitä koboltteja enää valmisteta kerta?

Alkuperäinen kirjoittaja finttu vauhdissa:
Ei mulla ole Toyotaa. Eikä tule.

Ja jos olis, niin etköhän sä osais siitäkin vetää kilarit =)

En usko, kun semmosesta rojusta pääsee kyllä eroon.
Kukakohan sä oikein olet kun mä tunnun ärsyttävän sua aika tavalla. Haluaisin tietää mistäköhän muusta olen vetänyt "kilarit"

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
[Mun mielestä on vaan aika tylyä ton kokoiselta firmalta laittaa kaksi lasia eri väriä tulemaan, kun kerran oli virheellinen tuote.

No mut jos ei niitä koboltteja enää valmisteta kerta?[/quote]

Juu ei valmisteta, mut ajattelis nyt ittekin siellä tehtaalla, miltä se näyttää kun 2 lasia on eri sävysiä jossain kattauksessa. Tietysti ne toivoo, että menisin kauppaan ostamaan lisää sitä toista väriä.

[Mun mielestä on vaan aika tylyä ton kokoiselta firmalta laittaa kaksi lasia eri väriä tulemaan, kun kerran oli virheellinen tuote.

Juu ei valmisteta, mut ajattelis nyt ittekin siellä tehtaalla, miltä se näyttää kun 2 lasia on eri sävysiä jossain kattauksessa. Tietysti ne toivoo, että menisin kauppaan ostamaan lisää sitä toista väriä.[/quote]

Sul on nyt lainaukset hanurista, en ole noin sanonut :whistle:

Juu ei valmisteta, mut ajattelis nyt ittekin siellä tehtaalla, miltä se näyttää kun 2 lasia on eri sävysiä jossain kattauksessa. Tietysti ne toivoo, että menisin kauppaan ostamaan lisää sitä toista väriä.[/quote]

Onhan niitä 2 hengen kattauksiakin! Mä en nyt kyllä ymmärrä, mitä valitat.

Juu ei valmisteta, mut ajattelis nyt ittekin siellä tehtaalla, miltä se näyttää kun 2 lasia on eri sävysiä jossain kattauksessa. Tietysti ne toivoo, että menisin kauppaan ostamaan lisää sitä toista väriä.

Sul on nyt lainaukset hanurista, en ole noin sanonut :whistle: [/quote]

Siis millain? Että "no mut jos niitä koboltteja ei enää valmisteta" Kyllä se luki tuolla ylempänä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[
Onhan niitä 2 hengen kattauksiakin! Mä en nyt kyllä ymmärrä, mitä valitat.

Okei. Ei tartte.
Mä muutenkin vippaan konttiin aina kaikki yksittäiset ja yleensä parillisetkin mukit ja kupit.

Okei. Ja sen takia Iittalan pitäs korvata sulle koko astiasto :laugh:

no eihän niitä koboltin sinisiä kukaan kai nykypäivänä käytäkkään? jos katat kerran pöydän koreaksi koboltin sinisellä niin uskon että toisen siniset lasit eivät ainakaan pilaa kattausta...

eiköhän se valmistus ole lopetettu ihan syystäkin...

[Mä muutenkin vippaan konttiin aina kaikki yksittäiset ja yleensä parillisetkin mukit ja kupit.

Okei. Ja sen takia Iittalan pitäs korvata sulle koko astiasto :laugh:[/quote]

Mä en ole puhunut KOKO ASTIASTOsta yhtään mitään. Mutta olisivat kuitenkin voineet kysyä, et mitä väriä haluaisin tilalle (monilla on esimerkiksi montaa väriä teemaa, miksei sitten kartiolasejakin). Tai laittaa tulemaan lahjakortin.
Mä en vaan tajua, mitä joku tekee kahdella erivärisellä lasilla. Ei ole aikomustakaan kerätä sitä ultramariinin sinistä kamaa.

[Mä muutenkin vippaan konttiin aina kaikki yksittäiset ja yleensä parillisetkin mukit ja kupit.

Okei. Ja sen takia Iittalan pitäs korvata sulle koko astiasto :laugh:

Mä en ole puhunut KOKO ASTIASTOsta yhtään mitään. Mutta olisivat kuitenkin voineet kysyä, et mitä väriä haluaisin tilalle (monilla on esimerkiksi montaa väriä teemaa, miksei sitten kartiolasejakin). Tai laittaa tulemaan lahjakortin.
Mä en vaan tajua, mitä joku tekee kahdella erivärisellä lasilla. Ei ole aikomustakaan kerätä sitä ultramariinin sinistä kamaa.[/quote]

oisko ollu parempi et ne molemmat olis ollu eri väriä?

ihan mielenkiinnosta mikä oli se vika et piti valittaa?

Yhteistyössä