tein geishakakun (hyydykekakku, eli sisältää liivatetta)

  • Viestiketjun aloittaja tiina
  • Ensimmäinen viesti
tiina
kauanko sen pitää hyytyä jääkaapissa ennen koristelua ja tarjoilua? =)
pitäis huomena miehen matkaan töihin se laittaa ja se on nyt 2h ollut jääkaapissa, voinko jo koristella (raastaa päälle valkosuklaata) vai meneekö jotenki mössöks...? ei tarttis sit aamulla koristaa kun mies lähtee kukonlaulun aikaan :D
 
vastata en osaa
varmasti, mutta itse pitäsin vielä pari tuntia. Mulla meni hyytelökakku kerran pipariksi kun otin liian ajoissa pois.
Laita ohje tuleen! Kuulostaa ihanalta! Tuleeko geisha suklaata?
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vastata en osaa :
varmasti, mutta itse pitäsin vielä pari tuntia. Mulla meni hyytelökakku kerran pipariksi kun otin liian ajoissa pois.
Laita ohje tuleen! Kuulostaa ihanalta! Tuleeko geisha suklaata?
Ei vaan aitoja japanilaisia Geishija paloteltuna tietty. Tulee mukavasti punasta väriäkin.
 
oi,toi on hyvää
Mä olen aina koristellut vasta ennen tarjoilua.
Valkosuklaa menee mielestäni sellaiseksi kovaksi,ja sen maku muuttuu kylmässä.Parhaimmillaan just raastettuna.Siis MUN mielestä.
 
ohjeen kyselijä
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vastata en osaa :
varmasti, mutta itse pitäsin vielä pari tuntia. Mulla meni hyytelökakku kerran pipariksi kun otin liian ajoissa pois.
Laita ohje tuleen! Kuulostaa ihanalta! Tuleeko geisha suklaata?
Ei vaan aitoja japanilaisia Geishija paloteltuna tietty. Tulee mukavasti punasta väriäkin.
Ai hitsi!:) Onneks en ooo vege..
 
ap
sori kun kesti =)
juu ei ollu muuta ohjetta kun mitä siihen tulee..

eli vatkasin 1 purkin vispikermaa vaahdoksi ja lisäsin sinne 2 purkkia rahkaa. sit ohuena norona sekoitellen 3levyllistä sulatettua geishasuklaata ja 4liivatelehteä (ensin kylmään veteen, sit kuumaan ja sit norona seoksen mukaan) sit kaadoin irtopohjavuokaan kun olin ensin tehnyt digestive-voi-pohjan. tosi namia, tunti toi 3 levyä tosi suurelta suklaamäärältä (vaik ne geishalevyt on normia pienempiä ) mut se rahka vie tosi hyvin sitä makeutta pois =)
 

Yhteistyössä