Tein äsken rikosilmoituksen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyörällä työmatkat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pyörällä työmatkat

Vieras
Huomasin tänä aamuna että mun pyörä oli varastettu. sinänsä vähän ottaa päähän kun se oli ihan uus enkä ollu ajanu sillä vielä kertaakaan! ja sit ajatus siitä et joku on käyny meidän makuuhuoneen ikkunan alla yöllä saa niskavillat pystyyn! Asutaan siis rivitalossa ja pyörä oli siinä ikkunan alla.
Joku kaipasi ilmeisesti tosissaan menopeliä kunse pyörä oli lukittuna toiseen lukittuun pyörään kiinni ja aamulla se lukittu pyörä löyty n.2mertin päästä ikkunasta viskattuna maahan ja toinen oli sitten hävinnyt... Prkl!

Harmi juttu :( Tai siis aika huonosti niitä turvamerkkittyjäkään saa takaisin koskaan. Multa vietiin puoli vuotta vanha pyörä, tein siitä rikosilmoituksen ja poliisi soitti mulle 3-4 vuoden päästä, kun olivat löytäneet sen. Sain sen siis takaisin, mutta ei tietenkään mitään korvauksia esim siitä, että lukko oli sahattu irti ja pyörä siitä kohti ruostunut yms :/ Mutta sain kuitenkin sen siis takaisin, aika ihme juttu.

Oliko sulla vakuutus?

Mun kaverilta pöllittiin kanssa kerran pyörä (oli turvamerkitty) ja sitä ei sit löytyny mistään. Noh pari vuotta myöhemmin oltiin tän kaverin kanssa tulossa yöllä baarista ja sattumaltta se löyty tuolta kaupungilta... No me pöllittiin se takas ja aamulla kyttikselle että sahasivat sen uuden rengaslukon poikki :D :D

muistan kun oltiin ysillä, ja oltiin lähdössä koulussa pitkälle pyöräretkelle, niin edellisenä yönä bestikseltä pöllittiin pyörä! mut arvatkaa uskoko opettaja!kamala huuto kaverille. soitti sit ihan vanhemmille niin tottahan se oli :D

sai myöhemmin pyörän takasin, poliisit sai kiinni ison autollisen täynnä venäläisten varastamia fillareita

on se vaan mukava asua tämmösessä pikkukylässä, ikinä en oo pitänyt pyörää lukossa eikä oo kukaan vieny... sitäpaitsi kaikki tietää et se on mun pyörä kun se on niin hienon värinen!

Meiltä lähti lasten joululahjakelkka (stiga) keittiön ikkunan alta keskellä kirkasta päivää. Käytössä oli toista päivää eikä oltu vielä nimeä kirjoitettu. :(
Oltiin jätetty päiväunitauon ajaksi pihalle, kun ei tuosta pihasta ole lelut ennenkään mihinkään lähteneet. Harmitti kyllä aika lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on se vaan mukava asua tämmösessä pikkukylässä, ikinä en oo pitänyt pyörää lukossa eikä oo kukaan vieny... sitäpaitsi kaikki tietää et se on mun pyörä kun se on niin hienon värinen!

Mun pyörä oli nakattu pakuun mun työpaikan edestä, ja viety toiselle paikkakunnalle, eli ei auta jos kyläläiset tietää minkä värinen just mun pyöräni on :D

Yhteistyössä