teimme vain yhden lapsen taloudellisista syistä.

• Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yksi";25791184]Surettaa kun lapsi ei saanut sisaruksia ja enää ei lapsia saada.[/QUOTE]

Kuulostat oikealta ammattivalittajalta.

(Mulla ei ole sisaruksia enkä oo tähän mennessä kertaakaan sitä surrut tai kaivannut sellaisia.)

Viimeksi muokattu:
"Katjuska"
(Mulla ei ole sisaruksia enkä oo tähän mennessä kertaakaan sitä surrut tai kaivannut sellaisia.)[/QUOTE]

..mutta teit monta lasta, että heistä on seuraa toisilleen eikä tarvitse olla yksin. Ei heti uskoisi ettet ole sisaruksia koskaan kaivannut.

[QUOTE="Katjuska";25792587](Mulla ei ole sisaruksia enkä oo tähän mennessä kertaakaan sitä surrut tai kaivannut sellaisia.)[/QUOTE]

..mutta teit monta lasta, että heistä on seuraa toisilleen eikä tarvitse olla yksin. Ei heti uskoisi ettet ole sisaruksia koskaan kaivannut.[/QUOTE]

Mä en ole myöskään koskaan kaivannut. Miehenikin kasvoi vailla sisaruksia vaikka olivatkin olemassa(iso ikäero joten muuttivat miltei heti omilleen), eikä sureta vaan sanoi että päinvastoin. Mun mielestä se on myös rikkaus olla se ainokainen.
Tavallaan toivoin että lapseni saisi olla myös ainoa, mutta HALUTAAN itse kaksi lasta. :D Ja kyllä se sisaruskin toki on rikkaus. Ei voi kuin voittaa tuli yksi tai viisi. :D
:)

Saraldo
[QUOTE="Katjuska";25792587]
..mutta teit monta lasta, että heistä on seuraa toisilleen eikä tarvitse olla yksin. Ei heti uskoisi ettet ole sisaruksia koskaan kaivannut.[/QUOTE]

Tai sitten he tekivät niitä lapsia sen vuoksi, kun itse halusivat. Eivätkä sen vuoksi, että ensimmäinen saa sisaruksia. Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku tekee sillä perusteella lapsia, että esikoinen saisi kaverin? On se varmaan hienoa olla se "kakkonen" tai "kolmonen", jotka on tehty jotta "ykkösellä" ei olis tylsää.

Meilläkin on yksi eikä enempää tule. Ei vaikka lapsi toivookin sisaruksia. Sillä me emme halua lisää lapsia.

• Tykkää
Reactions: Micosa
"mama"
Mä haluaisin kovasti lapselle sisaruksen, ja samaa lapsi itse toivoisi. Vielä ei ole kuulunut, vaikka pari vuotta olis jo saanut tulla. Vaan toivoani en oo vielä menettänyt.

Yhteistyössä