MEILLÄ NAISILLA ON JALKOJEN VÄLISSÄ AIVOT!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nope, sä ymmärsit väärin. Miehillä on aivot jalkojen välissä, naisilla siellä on kukkaro.
Ainahan meillä naisilla on jalkojen välissä naisten aivot eli emätinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Onhan meil...aina silloin ku ukon kans peuhataan :kieh:
öööh...tuota, mites päin sul olikaan se anatomian ja fysiologian kirja kädessäAlkuperäinen kirjoittaja Nainen ov:Ainahan meillä naisilla on jalkojen välissä naisten aivot eli emätinAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Onhan meil...aina silloin ku ukon kans peuhataan :kieh:
Mä en käytä karvalakkia. Alkaa hiottaan ja ahdistaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Kah, niimpä onkin! Ja ompa sillä hiano karvalakkikin, eipä tuu vilu pakkasella
No mulla on sellainen irokeesi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Kah, niimpä onkin! Ja ompa sillä hiano karvalakkikin, eipä tuu vilu pakkasella
Hahha Juu, mun ukko on reissussa niin voi pitää huoletta karvalakkia...Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No mulla on sellainen irokeesi :saint:Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Kah, niimpä onkin! Ja ompa sillä hiano karvalakkikin, eipä tuu vilu pakkasella
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Ja vähän väliä aivoverenvuoto. Arvaa onko helppoa? :/