Teillä kenelläkään saunalahden nettitikkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Meillä on. Ei se verkko siihen vaikuta vaan se minkälaisen maksiminopeuden valitset.

Ok kiitos vastauksesta. Paljon nopeammin toimii yhteys 3G:llä, mutta tällaista tyhmää mietin sitten =)

Nyt muuten kun oot tässä linjoilla, niin ruisleivästä kysyisin. Kerran laitoit linkin millä ohjeella teet. Ja sitä on tullu nyt tehtyä muutaman kerran. Tässä vain aloin miettimään, että toiminko sen juuren kanssa oikein. Pakastan sitä aina sen 1dl talteen. Mutta kun otan sen pakkasesta sulaamaan niin missä vaiheessa otan sen uuden juuren taas pakasteeseen? Heti kun olen sekoittanut vedet ja jauhot siihen vanhaan juureen vai vasta sen 12h kuluttua?

Meillä on. Ei se verkko siihen vaikuta vaan se minkälaisen maksiminopeuden valitset.

Vaikuttaapas. 2G on hidas ja pitää olla 3G-alueella, jotta saa nopeampia yhteyksiä. Ei ainakaan kannata megaista nopeampaa ostaa, ja voi nopeutta nostaa myöhemmin. Kannattaa katsoa elisa.fi/kuuluvuus onko 3g-alueella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok kiitos vastauksesta. Paljon nopeammin toimii yhteys 3G:llä, mutta tällaista tyhmää mietin sitten =)

Nyt muuten kun oot tässä linjoilla, niin ruisleivästä kysyisin. Kerran laitoit linkin millä ohjeella teet. Ja sitä on tullu nyt tehtyä muutaman kerran. Tässä vain aloin miettimään, että toiminko sen juuren kanssa oikein. Pakastan sitä aina sen 1dl talteen. Mutta kun otan sen pakkasesta sulaamaan niin missä vaiheessa otan sen uuden juuren taas pakasteeseen? Heti kun olen sekoittanut vedet ja jauhot siihen vanhaan juureen vai vasta sen 12h kuluttua?

Otat siinä vaiheessa kun olet alkamassa leipomaan eli ennen hiivan, suolan ja jauhojen lisäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja nörttis:

Vaikuttaapas. 2G on hidas ja pitää olla 3G-alueella, jotta saa nopeampia yhteyksiä. Ei ainakaan kannata megaista nopeampaa ostaa, ja voi nopeutta nostaa myöhemmin. Kannattaa katsoa elisa.fi/kuuluvuus onko 3g-alueella.

Mutta ei siis vaikuta hintaan kumman verkon aluella käyttää.

Otat siinä vaiheessa kun olet alkamassa leipomaan eli ennen hiivan, suolan ja jauhojen lisäämistä.

Jaiks, eli liian hätäinen olen ollut juuren otossa... =/ Kiitos taas =)

Mutta ei siis vaikuta hintaan kumman verkon aluella käyttää.

No ei sinänsä, mutta jos asuu hitaalla 2g-alueella, ei kannata maksaa Ferrari-nopeudesta kun sitä ei pysty käyttämään. Mutta tuo kartta on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja hjk:
Jos ei ole 3G alueella ei toimi kuin hitain nopeus.

Meillä näkyy molemmat, voin siis valita kummalla ollaan. Ja todennut tosiaan olen, että nopeampi on 3G. Sitten aloin vain miettimään, että maksaako enemmän kun on 3G:llä.. Mutta onneksi ei vaikuta hintaan =)

kantsis katsoo mitä muut operaattorit kuin elisa tarjoaa osoitteeseesi

Jaiks, eli liian hätäinen olen ollut juuren otossa... =/ Kiitos taas =)

Siitä leivästä ei vain tule yhtä hapanta siinä vaiheessa otettuna. Ilmeisesti syötävää on kuitenkin tullut?

Juu, todella hyvää leipää on tullut! Paitsi juuri sitä happamuutta olen itse kaivannut lisää. Ja siksipä sitten aloinkin miettimään, että meneeköhän mulla jossain metsään sen juuren kanssa..ja tietty meni.

Ei tarvitse enää kaupasta leipää ostella. Meillä kun ei muuta mene kuin ruisleipää ja sitäkin saadaan nyt tuoreena omasta takaa =)

Yhteistyössä