Teidän syytä!*mur*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Tää mun älytön suklaan syöminen... :kieh:

Ensin täällä vöyhötetään Omarsuklaasta ja niinpä mun on kierrettävä moonta kauppaa löytääkseni tuota paljon puhuttua suklaata! Vihdoin löysin sitä Korson siwasta ja pari levyähän sitä oli ostettava ku vihdoin ja viimein sitä löysin... :ashamed:

No tuosta selvittyäni alkaa tämä: Oletteko ostaneet k-kaupasta Maraboun tarjoussuklaita?
Arvatkaas vaan kuka taas kipittää kiireesti k-kauppaan plussakorttia käyttämään (tähän asti se on saanut ihan rauhassa olla lompakossa ) ja ei muuta ku tarjoussuklaata kärryihin. Ensin 9 levyä ja vielä sunnuntaina kiireesti ajamaan kaupaan ja ostamaan vielä 6 levyä lisää :o :ashamed: :headwall:
Siis yhteensä 15 levyä suklaata, ku halvalla sai :saint: Miehen mielestä tää palstailu tulee kalliiks... koska nytkään mä en ois tieny mitään tuolasista suklaista jos teitä ei ois. :kieh: ;) :D
*Jatkaa Digestivesuklaan mussuttamista*
Taidan olla palstan pahin suklaasyöppö :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
minen oo omarsuklaata löytäny mistää :o kaikenmaaliman sitruunajukurttisuklaat sun muut loikkii silmille mutta omaria ei vain löydy.
En minäkään löytäny muualta ku Korsosta... ja aika monta kilsaa sain ajaa tuon suklaan perässä :ashamed: :whistle: :D

Ääh..miullakin tekee mieli suklaata, mies tuossa yrittää kauppaan lähteä "Jos tuon siulle suklaata niin saanko sit ostaa kans kaljan"
Ihan niinku se ikinä oikeesti kysyis lupaa..

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä löysin Omarsuklaata Postista :o Ja lisäksi siellä oli Fazerin pieniä suklaapatukoita, joissa oli sitruuna-jugurttia täytteenä. Aivan älyttömän hyviä! :p :p
Tuollasista en ole kuullutkaan. Täytyypä muistaa maistaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kui nuin paljon sait ostettua.. tääl luki et yks satsi per talous :O
Mä kävin kassalta kysyyn, että onko suklaan ostossa rajotuksia ja ne sano että ei, joten nappasin 3 satsia. Sunnuntaina kävin sit toisessa kaupassa, eikä sieläkään ollu mitään rajotuksia, joten otin 2 satsia.
Jos täällä oiso llu rajotukset, ni oisin varmaan laittanu esikoisen hakemaan yhden satsin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Mä löysin Omarsuklaata Postista :o Ja lisäksi siellä oli Fazerin pieniä suklaapatukoita, joissa oli sitruuna-jugurttia täytteenä. Aivan älyttömän hyviä! :p :p

maistaa:)
saat sitten ostaa niit vajaat 30kipaletta,ku sulkaata menee vaan 15 :D

Mä jo meinasin et pystyn oleen tän viikon ilman suklaata,mut ehkä mun täytyy viel kipasta iltaostoksille.eikö nyt oo keskiviikko,eli jos mies ottaa pari bissee,niin meikä voi ostaa sit pari levyy suklaatia.slurps

Alkuperäinen kirjoittaja toinen syöppö:

maistaa:)
saat sitten ostaa niit vajaat 30kipaletta,ku sulkaata menee vaan 15 :D

Mä jo meinasin et pystyn oleen tän viikon ilman suklaata,mut ehkä mun täytyy viel kipasta iltaostoksille.eikö nyt oo keskiviikko,eli jos mies ottaa pari bissee,niin meikä voi ostaa sit pari levyy suklaatia.slurps
Juu, kyllä se nuin menee lakipykälien mukaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Se sitruunajogurttipatukka oli aivan huippu. Mä oon syöny niitä kun viimestä päivää.
Eikä! Voi ei... Ja niinkuin ajattelin että kauppaan en mene moneen päivään.
Myydäänkö tuota jokakaupassa?
Apua, jos se on hyvää, niin kuinkahan paljon mä niitä sitten syön... :ashamed: Mies ei tunnista mua ku töistä palaa parinviikon päästä. Olen
saattanut muutaman kilon pyöristyä. :whistle: :ashamed: :D
En tiedä voinko sitä sit pistää teidän syyks, mies pian sanoo: "Sinne mammapalstalle ei ole täst edes asiaa" ja nappaa modeemin mukaansa.
Täytyy varmaan alkaa lenkkeilleen samalaa ku mussuttaa suklaata... :whistle:

Se sitruunajogurttipatukka oli aivan huippu. Mä oon syöny niitä kun viimestä päivää.
Apua, jos se on hyvää, niin kuinkahan paljon mä niitä sitten syön... :ashamed: Mies ei tunnista mua ku töistä palaa parinviikon päästä. Olen
En tiedä voinko sitä sit pistää teidän syyks, mies pian sanoo: "Sinne mammapalstalle ei ole täst edes asiaa" ja nappaa modeemin mukaansa.

voit puollustautua sillä et suklaa on seksin korvikse:D

Alkuperäinen kirjoittaja toinen syöppö:

voit puollustautua sillä et suklaa on seksin korvikse:D
Aika hyvä! :D Tuota mä käytän selityksenä, kiits! ;) :D

Yhteistyössä