Teidän lauantai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirpa

Vieras
Elikkäs miten on mennyt ja mitä suunnitelmia illalle vai onko?

Meillä on oltu liki koko päivä ulkona. Lapset syöneet välipalatkin siellä.
Mies laittanut venettä ja minä pessyt pyykkiä, vähän siivoillut.

Nyt sauna lämpenee ja valmistelen grillauksia. Muutaman siiderin tässä olen hörppinyt ja saunan jälkeen kun lapset laitetaan nukkumaan, otan vielä muutaman lisää....

Baariin mua ei saa enää kirveelläkään, joten kotona aloitetaan terassi kausi, mittari näyttää +12. Aurinko paistaa ja vielä menen hetkeksi haravan varteen.

Mukavat lauantait kaikille!

Oon haravoinut pihan kuivia kohtia, grillannut ja maistellut samalla yhden olusen =) Isäntä kävi vähän pärtsäilemässä ja lapset on hyppineet trampoliinilla ja rullaluistelleet. Kiva päivä, ja ihana ilma =)

Lauantai päivä on menny rattoisasti Kouvolassa, tuli kiereltyä kaupoilla yli 3 tuntia ja jalat on eilisestä muussia, noin tunti sit tulin syömästä ravintolasta ja nyt katon työpostit yms. läpi, ja meinasin et jos vähän köllöttelis ku masu on täynnä ku turusen pyssy. Sovin myös respan kans et vasta klo 15 luovutan huoneen ku mies tulloo omilta työreissulta hakkees miut poies. Sää on mitä mahtavin, kuulas taivas ainaki äsken ja lämmin kuin mikä.

Me oltiin aamusta Markkinoilla ja siitä mentiin miehen porukoille grillaamaan. Kotiuduttiin tossa puol 5 aikaa. Nyt ollaan tytön kans kaksin mies lähti viemään veljeään laivalle. Tyttö kohta nukkumaan ja rupeen odottelemaan Selviytyjiä.

Myö käytiin koko perhe markkinoilla päivällä, sittenisännän kans istutettiin kukkia ja vaava otti päikkärit, isompi likka oli kavereilla. Sit lähettii naapuriin korjaan mein autoo ja siel oltiinki si useempi tunti, toisin sanoen naapurin isäntä lankonsa kanssa korjas autoa ja minä katoin vauvaa ja oma isäntä veti olutta :( |O nyt se on huppelissa ja mä en tykkää yhtää :ashamed:

Istun läppärin kanssa kesämökin terassilla ja voi että kun aurinko paistaa ja meri nätti kun jäät on sulaneet.
Gin tonic sulaa suussa ja sauna lämpenee pikku hiljaa.

Mies lähti lapsien kanssa tuossa pari tuntia sitten kotiin, minä vietän täällä rauhallisen illan ja yön. Pari kaveria tulee saunomaan. Sit grillataan ja pelataan jotain hömppäpelejä, katotaan ehkä selviytyjät...

Mahtava ilma. Narsissit just sain laitettua ruukkuihin ja nyt meen laittaan saunalle myös, sekä pyyhkeet, saippuat, kynttilät...

Kyllä elämä joskus on ihanaa!

Mahtava päivä ollut! =)
Aamulla leikkasin miehen hiukset (tuli upeat :D ), huollettiin pyörät ja istutin samalla kukkia pihaan. Sit huristeltiin pitkälle Helsinkiin. Nyt mä tulin kotiin, mies polkee vielä toisen lenkin, mä nautin rauhasta täällä =)
Illalla mä katon miss Marplen nauhalta, ja ehkä grillataan kavereilla mikäli onnistuu.

aamulla oltiin kaupungilla 10-13, kotona tein huomiseks piirakan, sit grillattiin, syötiin ja oltiin pojan kans pihalla puuhaamassa.Just tultiin sisään ja miehet meni suihkuun, kummempia suunnitelmia ei loppuillakskaan oo.

Aamusta menin junalla Helsinkiin, kolmisen tuntia messuilla, sitten junalla takaisin Tampereelle. Sit ollaankin maattu miehen kanssa sohvalla, minä netissä, mies lukee, koira leikkii. Ai niin, appivanhemmatkin poikkes pikaisesti. Nyt alkaa olla nälkä.. Kiinalaista tekis mieli! Flunssa on..

Klo lahentelee jo puoltayota. Eli nukkumaan menossa pian.

asioita hoidettu aamulla. Mies kavi lentamassa iltapaivalla. Tuplilla kavereita yokylassa. Vanhin poika tuli tanaan Chiang Main excursionmatkalta. Mina kokkailut ja leiponut.

Ulkoilua, ruoanlaittoa, ulkoilua.
Syömään, katsomaan Kotikatu, pienet kylpyyn, mies töihin.
Nyt nuo leikkivät tuossa ja 2v kattoo sivusilmällä Muumia.
Tunnin päästä iltapuuro ja pienet nukkumaan klo.21.
Sit on taas aikaa istuskella koneella.

Yhteistyössä