Tehokas laihdutuskuuri tms.

Mitä laihdutus kuuria suosittelisitte? Millä olette itse saanut nopeasti painon putoamaan? Itselläni synnytyksestä pian kolme kuukautta ja haluaisin saada painosta pois noin 10kg, ja vararenkaan vatsalta poies. En imetä joten silläkään en saa painoa putoamaan. :/

Kaikki vinkit kehiin!!! =)
 
Sanna nalle
lautaselle vihanneksia enemmän ja välipaloiksi kasvuksia ja vihanneksia.
Kudo tai neulo illlalla, sillä silloin jää ne jääkaapilla ravaamiset ja karkkipussilla vierailut vähemmälle.
Painonvartioiden pisteiden avulla on helpompi opetella arvioimaan ruuan lihottavuutta.
Nämä toimi minulla ja imettämisen jälkeen sain parissa kuukaudessa pois 10kg.
En siis käynyt missään painonvartioiden kokoontumisissa, sain pistevihon, jo aikaisemmin laihduttaneelta.
 
katiaana
minä ja isäni tiputimme painoa kun jätimme ilta syömiset KOKONAAN pois. Minä -16kg ja Isä -10kg.
Molemmat oikeita herkku suita ja liikuntaa kammoavia. :x
Joten minunkin päivä annos herkkuja saattaa olla pellillinen pannaria, suklaata yms yms...
Mutta olen ollut tarkka, ja 19.00 syönyt vimeisen kerran.
Isälläni oli 20.00 vimeinen syönti.
Eka paino tippui puoli kiloa/kk, ja sitten sitä alkoi tippumaan enempi.
Ja 1v kun oli takana, -16kg! :eek:
 
Nytlahtee.fi:ssä on sekä ruokavalio, että liikuntaohjelma, minkä on tehnyt Jani Sievinen. Uskon että tuo tyyli tuonee tulosta. Säännöllisyys ennen kaikkea ruokailussa, mutta myös liikunnassa. Ainaki Eeva Jaakonmaa on sillä saanut tuloksia aikaan.
 
Hei.

Mulla tuli raskauskiloja, paljon!!! Lopetin imettämisen joulukuussa, kroppa jumissa, ei pudonnut millään. Tosin imetysaikana pudotin -17 kg, jäi vielä 20. Olen judoka, joka normi oloissa treenaa 15h/vko, polvi sökönä raskausajan, ei juuri liikuntaa, söin kuin treeniaikana, joten kiloja kertyi. Neljäs lapsi, tiedän miten pudottaa ja urheiluopiston paperitkin on, joten tieto taito löytyy..mutta, mutta, nyt en jaksanut pikkuhiljaa pudotella, löin töissä vetoa, 20 kiloa pois ennen 29.4. Ensi kesänä haluan rannalle.Normaali painoni on aina ollut 57 kiloa, en viihdy painavampana. Eli:

Aloitin helmikuussa vähähiilarisella, putos kuusi kiloa, viime viikolla siirryin Easy Deat iin, mm.Apteekit myyvät, itse ostin kaverilta jokajälleen myy. Googleta, jos kiinnostaa. Kahdeksas päivä menossa, neljä kiloa pudonnut, jatkan ensi viikon tiistaihin saakka, eli 14 pv. Luulisin, että siihen mennessä lähtee vielä kolmisen kiloa. Aamulla käyn punttisalilla, vedän kevyenpuoleisen treenin tyhjällä vatsalla, tosin vettä juon aamulla, kolme kalaöljykapselia ja kupin kahvia, töissä eka pussi kylmää mansikka smoothieta, päivällä lämmin keitto, iltapuolella toinen, siinä päivän ruuat. Vissyä menee kolme litraa, lisäksi kevennys teetä litran verran. Jos kamala nälkä yllättää, juon pari lasia Zero kokista, mutta en ihan illalla, vie muutoin unet. Itse jatkan vielä toiset 2 vko a, lisään vaan iltapalaksi, munakkaan fetajuustolla. Löin siis 1000€ vetoa..Polvi hajosi uudestaan pari viikkoa sitten, operoidaan 4.4 joten yritän jo siihen saada painon pudotettua koska sauvoilla menee 2 vko a, ja operaatio kerää nestettä, ennen kuin pääsen kunnolla liikkumaan..Tsemppiä!!!
ps. tämä on siis mulle sopiva, kaikki eivät välttämättä koe tällaista omakseen.

Anne
 
Luin muutama päivä sitten jostain naistenlehdestä, että sellerillä pitäis lähteä paino aika mukavasti! Juon itse monia litroja vettä päivässä, että maha pysyy täynnä niin ei tule syötyä niin isoja annoksia. Sellerissä sama idea, koska on suurimmaksi osaksi vettä. (+ aivan älytön määrä vitamiineja yms.) Eli aloin syömään selleriä aina ennen ruokaa/aamupalaa. Tuloksia en osaa kertoa vielä kun mennyt vasta pari päivää, mutta se "pöhötys" on hävinnyt, kun se pistää aineenvaihdunnan liikeelle, niin menee hieman pienemmät farkut jalkaan.
Ja kyllä se on joillekkin pahan makuista, mutta sitä voi laittaa smootieen tms. Reseptejä löytyy netistä isot kasat. Itse syön pelkälteen, niin ei aamulla tarvitse herätä ennen sian pieremää kokkaamaan.
 

Yhteistyössä