Tehokas ihonhoitovinkki kuivalle ja pintakuivalle iholle, suosittelen kokeilemaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkvink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkvink

Vieras
Eli oma ihoni on sellainen, että sormella ihan tuntuu kuollut ihosolukko. Jos kasvot pesee ja rasvaa niin on hetikohta taas samanlainen. Jos kuorii, ehtii justiinsa kuivaamaan kasvot niin ovat jo ihan rutikuivat.

Hankaamalla hilseilee oikein. Kosteutus ei poista tuota kuollutta ihosolukkoa.

Nivea creamia tai muuta oikein rasvaista rasvaa kunnon köntsät naamaan niin, että on tavallaan naamio. Hiero rasvaa kasvoihin ympäriinsä noin 5-10min, kohta alkaa tuntumaan kuin irtoasi jotain, se on sitä kuollutta solukkoa joka on nyt pehmentynyt.
Sitten vain kasvopesulle ja jollain kuorivalla aineella ja lopuksi kosteusvoide. On naama kuin vauvan pyllyllä, puhdistaa myös hyvin, kun rasva tunkeutuu ihohuokosiin.

Itse teen usein vielä aspiriinikuorinnan perään, tehoaa parhaiten kun iho ei ole täynnä jo valmiiksi kuollutta solukkoa.

Tää on ainoa keino jolla olen saanut kasvot hyväksi, tuo solukko vaan ei lähde pois vaikka miten kosteuttaisi ja tosiaan jos kuorii niin kuivaa vaan entisestään.

Kosmetologilta ostettu kallis rasvakaan ei imeydy yhtään, kun naama on niin kuiva, jää kerrokseksi ihon pinnalle. Tämän "hoidon" jälkeen sekin imeytyy. Näin saa ne ylimääräiset pois ihon pinnalta ja ihon kosteutettua tehokkaammin.

Suosittelen ainakin kokeilemaan jos kiristää tai hilseilee.

Nivea soft on ollut paras mahdollinen voide pintakuivalle rasvoittuvalle atooppiselle ruusufinni-iholleni. Olen kokeillut vaikka mitä konsteja ja rasvoja ihon punoituksen, kiiltelyn, näppylöitymisen ja hilseilyn hillitsemiseen ja Nivea tuntuu oleva ainoa, joka oikeasti tehoaa.

Yhteistyössä