Tehkääs palstamammat vähintään kolme lasta ettei Suomen kansa kuihdu pois

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vierailija876
Joo niitä lapsia tehdäänkin tuosta vain niin monta kuin haluaa. Itsellä on yksi teini-ikäinen lapsi ja lisää haluaisin. Erinäisistä syistä ei ole ollut mahdollisuutta edes yrittää uutta raskautta. Nyt sitten on yritetty vähän yli vuoden ajan eikä raskautta kuulu.

vierailija
Valitettavasti suomalaisilla ei ole varaa tehdä kovin montaa lasta. Miehet eivät halua/kykene elättämään lapsia kotona hoitavia vaimojaan. Itse olen tehnyt kaksi lasta ja selvisin yhteensä reilun vuoden kestäneistä hoitovapaista (+vanhempainvapaista niitä ennen) omien säästöjeni ja kituuttamisen turvin.

Ei tullut kuuloonkaan, että olisin monilapsisten somalimammojen tapaan notkunut kauppakeskuksissa ruokailemassa tuliterien rattaiden kanssa. Toiset loisivat täällä koko ikänsä veronmaksajien rahoilla ja siitä vielä maksetaan sitä enemmän mitä enemmän tekee lapsia. Toiset taas joutuvat käymään töissä ja maksavat itse oman ja jälkikasvunsa elatuksen, joten ihan tasan ei mene nyt nallekarkit tässä pelissä.

vierailija
Juuri näin. Tämä mamu-sakki sitten lopulta miehittää Suomen, kun suomalaisista tulee vähemmistökansa täällä. Meidät loput ajetaan sitten Lapin perukoille, kuten saamelaiset aikanaan.

vierailija
MIKSI vasektomiaan täytyy jonottaa noin kauan? Sääteleekö fimea senkin kautta busineksiaan: ei menisi e-pillerit kaupaksi entiseen malliin, jos sen saisi kuten poskiontelopunkteerauksen tai vastaavan? Avanneleikkauksia on varmasti tehty monille naisille siksi, kun ei vaan saa tulla raskaaksi missään tapauksessao_O

vierailija
Nykyihmiset vaativat lapsiperhe-elämältä liikoja ja kuvittelevat, ettei lapsi voi kasvaa onnelliseksi ja tasapainoiseksi jos tälle ei tarjota luksusta. Se johtaa edelleen siihen, että lapsen saantiin "tarvittava" varallisuus on ihmisillä koossa ehkä vasta nelikymppisenä, jolloin homma alkaa olla biologisesti liian myöhäistä.

• Tykkää
Reactions: EneriK
vierailija
Nykyihmiset vaativat lapsiperhe-elämältä liikoja ja kuvittelevat, ettei lapsi voi kasvaa onnelliseksi ja tasapainoiseksi jos tälle ei tarjota luksusta. Se johtaa edelleen siihen, että lapsen saantiin "tarvittava" varallisuus on ihmisillä koossa ehkä vasta nelikymppisenä, jolloin homma alkaa olla biologisesti liian myöhäistä.
Ei kuvittele liikoja. Kysy vaikka lestadiolaisperheen lapsilta, jotka ovat joutuneet pienestä pitäen toimimaan piikoina ja lapsenvahteina kotonaan ja kadehtineet niitä kavereita, jotka ovat saaneet elää normaalin ja vapaan lapsuuden & nuoruuden.

Ei kuvittele liikoja. Kysy vaikka lestadiolaisperheen lapsilta, jotka ovat joutuneet pienestä pitäen toimimaan piikoina ja lapsenvahteina kotonaan ja kadehtineet niitä kavereita, jotka ovat saaneet elää normaalin ja vapaan lapsuuden & nuoruuden.
Ei sen yhden lapsen ainoa vaihtoehto ole uupuneen äidin kymmenpäinen katras. 3-4 lapsen perheessä menee elämä ihan normaalisti eikä ole riskiä siitä prinsessakasvatetusta ainokaisesta.

• Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Tein yhden ja se riittää. Tykkään matkustella ja nyt voin toteuttaa unelmani. Yhden kanssa on helppo reissata ympäri maailmaa. Tykkään myös aivan liikaa nukkua pitkiä yöunia. Haluan tehdä yksin pitkiä juoksulenkkejä musat korvilla.

Ja just kun sain vihdoin viimein ihan hirveällä työllä laihdutettua. En aio painaa enää ikinä yli 90kg ja saada synnyttäneen plösömahaa.

vierailija
Ei sen yhden lapsen ainoa vaihtoehto ole uupuneen äidin kymmenpäinen katras. 3-4 lapsen perheessä menee elämä ihan normaalisti eikä ole riskiä siitä prinsessakasvatetusta ainokaisesta.
Ei mene normaalisti. Minä meinasin uuvahtaa jo kahden lapsen kanssa. Sitäpaitsi 4 lasta tarkoittaa jo sitä, ettei koko perhe mahdu normikokoiseen autoon, joten vaatii myös huomattavasti enemmän rahallisia satsauksia.

Meillä on kolme, mutta neljäs on tervetullut, mikäli enää tulee. Meillä on aina ollut (vain) vaihtoautoja. Näköjään tila-autoja saa aivan samalla hinnalla, ja paljon löytyy sellaisia, joissa polttoaineen kulutus on todella pientä.

Ei mene normaalisti. Minä meinasin uuvahtaa jo kahden lapsen kanssa. Sitäpaitsi 4 lasta tarkoittaa jo sitä, ettei koko perhe mahdu normikokoiseen autoon, joten vaatii myös huomattavasti enemmän rahallisia satsauksia.
Olet siis minua huonompi jaksamaan, minä näet olen se, joka jälkikasvun (enemmän kuin 2) pukemiset, syöttämiset, päivähoitoon/kouluun viemiset jne. on perheessämme hoitanut.

vierailija
Kaksi olen tehnyt ja se riittää. Ei rahat riitä millään useampiin lapsiin.
Noiden ei-syntyperäisten kanssa on ihan turha lähteä kisaamaan lapsimäärässä, heillä on niin helppoa kun ei tarvitse itse maksaa niiden lasten elämistä.

vierailija
Kaksi olen tehnyt ja se riittää. Ei rahat riitä millään useampiin lapsiin.
Noiden ei-syntyperäisten kanssa on ihan turha lähteä kisaamaan lapsimäärässä, heillä on niin helppoa kun ei tarvitse itse maksaa niiden lasten elämistä.
On se nyt aika paljon siitäkin kiinni, että ne ei-syntyperäiset (eli tuttavallisemmin mamut) tyytyvät perhe-elämässään paljon vähempään kuin suomalaiset. Ei tarvita esim. niitä autoja ja omakotitaloja, jotka suomalaisten kohdalla tekevät isosta lapsikatraasta lähinnä rikkaiden puuhaa. Se sosiaalituilla saatava kunnan vuokrakolmio (ei omia huoneita lapsilla) ja liikkumiseen polkupyörät ja bussiliput riittävät mamuille.

Yhteistyössä