tehkääjpä nyt diaknoosi mikä sairaus minulla on

isoäiti mölykylästä

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
26 699
2
36
Oireet. välillä tuntuu, että happi on tosi tiukilla. varsinkin navetassa. mutta pystyn käymään esim. kymmenen kilsan lenkillä ilman pahemmin hengästymättä. välillä kurkkuun nousee kuin pala, kuin olis perunan nielaissut joka jää kurkkuun kiinni. välillä tuntuu, että keuhkoputkia kirvelee ja tulee tunne, että ne posahtaa. välillä tuntuu kuin sydämen kohdalle pistäisi. lisäksi päällä on jatkuva väsy.

siis

a) astma
b) sydänvika
c)vikaa kilpirauhasessa

mitä veikkaat

Minä veikkaisin nurkan takan lurkkivaa sydäninfarktia, ihan vaan äitini oireiden ja myöhemmin tukkeutuneiden suonien perusteella. Siis tuo hengen loppuminen, pala kurkussa ja väsymys.
Käypä mittaamassa verenpaineet. Jos toinen lukema on selkeästi liian korkea, niin kipin kapin lääkäriin.

Minä veikkaisin nurkan takan lurkkivaa sydäninfarktia, ihan vaan äitini oireiden ja myöhemmin tukkeutuneiden suonien perusteella. Siis tuo hengen loppuminen, pala kurkussa ja väsymys.
Käypä mittaamassa verenpaineet. Jos toinen lukema on selkeästi liian korkea, niin kipin kapin lääkäriin.
ensi maanantaina on lääkäriaika. mietin vaan että oliko yleislääkäri oikea valinta, vai olisiko pitänyt mennä suoraan sydänlääkärille

ööö...kerrotko vielä mistä "keksit" nämä antamasi vaihtoehdot..? Siis onko kyseessä joku tietovisa ja sulla on jo oikea diaknoosi itselläsi tiedossa?? Mun mielestä sun oireet ei meinaan sovi noista vaihtoehdoista oikeen mihinkään.

[QUOTE="mnm";23034644]Sepelvaltimoahtauma[/QUOTE]

No minä en kyllä ap:n esittämien oireiden perusteella tällaista diagnoosia ihan heti tekisi! Haluaisitko ehkä kertoa miten päädyt tähän arvaukseen??

Yhteistyössä