Mulla ollut kamala raskausaika, pahoinvointia oli läpi raskausajan, kovaa turvotusta, jalkakramppeja öisin, tutkimuksissa ramppaamista, kesämeni ohi, en kyennyt paljoa kävelemään -koska oli niin huono olo. Enempiä en kirjoittele, ken tietää se tietää mitä se voi olla ja miksi se jättää niin isot pelot -pelkkä raskausaika. Mulla oli raskausmyrkytystä ja olo siitäkin ihan kamala. Mulle tehtiin sektio, synnytyspelon vuoksi. Edelleenkin pelkään synnytystä kovasti ja sen lisäksi myös raskausaikaa. Raskausajasta jäänyt sellainen turvottelu päälle ja selkäkivut, niin että toisesta jalasta (jos teen jotain fyysisempää) lähtee voimat, et pitää käsillä ottaa jostain tukea , ettei rojahda lattialle. Tämä vaiva alkoi raskausaikana -ikinä ennen mulla ei ole ollutkaan mitään tuonkaltaisia vaivoja, selänkanssa ja muutenkin ollut aina terve. Välillä mietin silti, oisko kiva saada vielä toinenkin lapsi, hänelle olisi nimikin jo valmiina... toisaalta en uskalla..pelottaa niin moni asia ja rupee valtavasti ahdistamaan. Neitimme täyttää pian 4-vuotta.
Olen kyllä aina ajatellut ettei enää ikinä, nyt on alkaneet muistot ehkä haalistumaan ja raskauskammokin väistymään? ehkä myös se, että neidistämme tullut jo niin iso ja omatoiminen..en tiedä..ehkä pitää antaa mennä omalla painollaan ja miettiä sitten vasta...hmmm....voi ei..vauva kuumetta ihan selvästi liikkeellä mulla! :-D
Hain tyttöäni torstaina hoidosta ja rupesin asiaa miettimään ja yleensä moinen ajatus toisesta lapsesta on karissut samantien pois tai viimeistään sitten heti seuraavana päivänä ollut olo jo että ei todellakaan, todellakaan en halua..no nyt jo sama fiilinki päällä vieläkin..ja jo lauantaita mennään..täytyy kattella omia tuntemuksia, et sammuuko ajatus vai yltyykös vain :-D
Olen kyllä aina ajatellut ettei enää ikinä, nyt on alkaneet muistot ehkä haalistumaan ja raskauskammokin väistymään? ehkä myös se, että neidistämme tullut jo niin iso ja omatoiminen..en tiedä..ehkä pitää antaa mennä omalla painollaan ja miettiä sitten vasta...hmmm....voi ei..vauva kuumetta ihan selvästi liikkeellä mulla! :-D
Hain tyttöäni torstaina hoidosta ja rupesin asiaa miettimään ja yleensä moinen ajatus toisesta lapsesta on karissut samantien pois tai viimeistään sitten heti seuraavana päivänä ollut olo jo että ei todellakaan, todellakaan en halua..no nyt jo sama fiilinki päällä vieläkin..ja jo lauantaita mennään..täytyy kattella omia tuntemuksia, et sammuuko ajatus vai yltyykös vain :-D