Tehdäänkö Timanttisilla korvien reijitys 5-vuotiaalle? Entä hinta nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kersoille ei revitä reikiä epästeriileillä pyssyillä. Sitten kun haluavat reikiä, viedään lävistäjälle, joka hoitaa homman turvallisesti, siististi ja asiakkaasta huolehtien.

No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.

Alkuperäinen kirjoittaja katti:
No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.

Mä laitoin Emlaa korvalehden kummallekin puolelle, eikä mun 2½ v edes huomannut kun reiät tehtiin.

Tuskin se Elma paljon auttaa, sillä sillä pyssyllä revitään reikä, eli runnotaan tylppä esine korvalehden läpi. Siinä ei puudutelaastari paljon paina. Lävistäjä puuduttaa ihon painamalla ja lävistyksessä tehdään siisti reikä ihoon. Lävistys myös paranee revittyä reikää nopeammin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä laitoin Emlaa korvalehden kummallekin puolelle, eikä mun 2½ v edes huomannut kun reiät tehtiin.

No ehkä hommaan sitten sitä Emlaa jos vaikka saadaan sitten reiät molempiin korviin :D Pikkuveli 3v haluais myös kovasti korviin reiät, mutta eipä nyt kyllä taida tällä kertaa saada.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kll:
Tuskin se Elma paljon auttaa, sillä sillä pyssyllä revitään reikä, eli runnotaan tylppä esine korvalehden läpi. Siinä ei puudutelaastari paljon paina. Lävistäjä puuduttaa ihon painamalla ja lävistyksessä tehdään siisti reikä ihoon. Lävistys myös paranee revittyä reikää nopeammin.

No ei kyllä muistaakseni minulla ole koskaan hirveästi sattunut reijitys ampumalla, eikä ole ollut ongelmia paranemisen kanssa..

Nuo lävistypaikat eivät yleensä ole kovin kutsuvan näköisiä paikkoja...

No ehkä hommaan sitten sitä Emlaa jos vaikka saadaan sitten reiät molempiin korviin :D Pikkuveli 3v haluais myös kovasti korviin reiät, mutta eipä nyt kyllä taida tällä kertaa saada.. :D

Mikä ettei saisi? Reijät veljelle kanssa! Kun kerta haluukin! Vai laitetaanko teillä vain niille lapsille jotka eivät niin kovasti halua? Vai sukupuolen perusteellako lapsenne asetatte eriarvoiseen asemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mikä ettei saisi? Reijät veljelle kanssa! Kun kerta haluukin! Vai laitetaanko teillä vain niille lapsille jotka eivät niin kovasti halua? Vai sukupuolen perusteellako lapsenne asetatte eriarvoiseen asemaan?

Meillä tyttö sai reiät, koska me vanhemmat halusimme. Poika ei saa, koska me vanhemmat emme halua. Diktatuuri siis jyrää :D

Keskimmäiselle laitatettiin 5v lahjana korvikset ihan lävistys/tatuointi liikkeessä(samalla mulle kielikoru :p ) tyttö halus sellaset renkaat joissa pallo ja ihan pihdeillä/neulalla laitettiin, ei kuulemma sattunut, toinen puoli vähän nipisti ja hinta koruineen 55e.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäiskö joku?:
Missä olisi Helsingissä siisti lävistyspaikka missä saisi alle kouluikäiselle lapselle reiät?

Tuskin missään. Yleensä laittavat 16-vuotiaista ylöspäin ja silloinkin vanhempien luvalla.
No tässähän on nyt kuitenkin vain korvakoruista kyse eikä mistään oikeista lävistyksistä.

Tää on kuultu niiiiin monesti:(

Haimme juuri 5,5 vuotiaalle korvikset, ekassa paikassa kieltäydyttiin laittamasta alle 7v:lle, toisessa paikassa (kauneushoitola) laitettiin. Tyttö mietti vuoden verran uskaltaako ottaa reiät, sanoin että kyllä se vähän sattuu ja että sitten kun ottaa niin laitetaan molempiin korviin sitten myös. Hyvin meni rei´itys ilman emlaakin, maksoi 20e. Pyssyllä ampuivat ja mun mielestä se on ihan ok korviin joissa ei ole kuin nahkaa vaan. Pyörittely ja kerran päivässä desinfiointi tietenkin tärkeää.

kyllä saa laitta korvien lävistyksen viisi vuotiaille koska mullekin laitettiiin 5v ja ei emlaa tartte koska se menee ihan nopeasti ja sen jälkeen kuumoittaa korvia mulle on laitettu 3kertaa eikä millään kerralla sattunu eikä mulla käytetty emlaa että emlaa ei edes tarvitse ja kyllä kampaajallakin saa ihan hyvät korvienreijitykset ei oo sen jälkeen tulehtunut!

Kannattaa etukäteen soittaa liikkeisiin, että tekevätkö reikiä ko. ikäiselle. Meillä laitettiin emlaa korvalehtiin molemmin puolin. Muistaakseni tuubissa olevaa. Ja hyvin auttoi! Ehdottomasti suosittelen laittamaan. Ampumalla siis laitettiin tytöille 5- ja 6-vuotiaille yhtäaikaa. Rei'ittäjä sanoi, että suosittelee myös emlaa ja tytöt ei ollut säpsähtäneet ampumista. Ilman emlaa voi käydä niinkin, että lapsi ei anna laittaa toista reikää. Tytöt sanoivat, ettei sattunut yhtään.

Tuosta ampumisesta pakko sanoa tähän väliin, että kun mulle laitettiin 5-vuotiaana reiät korviin ampumal nii ei sattunu yhtään :) Eikä tullut mitään tulehduksia tms. :P

Yhteistyössä