K
katti
Vieras
Kun kuulemma joka paikassa ei tehdä alle 7v? Ja mitähän nykyään tuo reijitys maksaa? Selviytyyköhän ilman Emlaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katti:No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja katti:No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.
Mä laitoin Emlaa korvalehden kummallekin puolelle, eikä mun 2½ v edes huomannut kun reiät tehtiin.
Alkuperäinen kirjoittaja kll:Tuskin se Elma paljon auttaa, sillä sillä pyssyllä revitään reikä, eli runnotaan tylppä esine korvalehden läpi. Siinä ei puudutelaastari paljon paina. Lävistäjä puuduttaa ihon painamalla ja lävistyksessä tehdään siisti reikä ihoon. Lävistys myös paranee revittyä reikää nopeammin.
Alkuperäinen kirjoittaja katti:No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja katti:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja katti:No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.
Mä laitoin Emlaa korvalehden kummallekin puolelle, eikä mun 2½ v edes huomannut kun reiät tehtiin.
No ehkä hommaan sitten sitä Emlaa jos vaikka saadaan sitten reiät molempiin korviinPikkuveli 3v haluais myös kovasti korviin reiät, mutta eipä nyt kyllä taida tällä kertaa saada..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Mikä ettei saisi? Reijät veljelle kanssa! Kun kerta haluukin! Vai laitetaanko teillä vain niille lapsille jotka eivät niin kovasti halua? Vai sukupuolen perusteellako lapsenne asetatte eriarvoiseen asemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja tietäiskö joku?:Missä olisi Helsingissä siisti lävistyspaikka missä saisi alle kouluikäiselle lapselle reiät?
No tässähän on nyt kuitenkin vain korvakoruista kyse eikä mistään oikeista lävistyksistä.Alkuperäinen kirjoittaja xx:Alkuperäinen kirjoittaja tietäiskö joku?:Missä olisi Helsingissä siisti lävistyspaikka missä saisi alle kouluikäiselle lapselle reiät?
Tuskin missään. Yleensä laittavat 16-vuotiaista ylöspäin ja silloinkin vanhempien luvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja katti:No en vie lävistäjälle. Mietin vaan onko siit Emlasta hyötyä kun se puuduttaa vain ihon pinnan? Käyn huomenna kysymässä liikkeestä kun on työpaikkani vieressä, ajattelin vaan että onko jollakulla täällä tietoa.
Nuo lävistypaikat eivät yleensä ole kovin kutsuvan näköisiä paikkoja...