Tehdäänkö surkee kokki ketju :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Mikä on typerin moka keittiössä?

Omas tai jonkun toisen :D

Mun yks tuttu ei tykkää HK:n sinisestä ku se on niin pahaa ja oudon tuntuista suussa kuulemma. Selvis sit et laittaa ne kuorineen päivineen uuniin :laugh:

Mulla olis omia mokia vaikka kuinka paljon, mut ne on osa sitä luokkaa, että joku tuttu tunnistais aivan varmasti jos kertoisin :laugh:
niistä on meinaa tullut sellaisia et aina joku jaksaa muistuttaa :D vaikka oon ollut alle 14v, kun oli tää kokeilukeittiö ikä :D

akka väsäilee jatkuvasti aivan karmeeta paskaa, mitä ei koskaan tule syötyä toista kertaa.

Ja aina ne ohjeet on jostain netistä kaivettuja viritelmiä vanhoista hyviksi todetuista ruuista, tai sitten ei ole käytetty makujen yhdistelmissä selkeästi mitään järkeä saati maisteltu, ja tuloksena on juurikin karmeeta paskaa, päivästä toiseen..

Kyllä käy sääliksi niitä ukkoja keiden akat on aivan paskoja kokkeja, mutta eivät itse osaa sen enempää..

akka väsäilee jatkuvasti aivan karmeeta paskaa, mitä ei koskaan tule syötyä toista kertaa.

Ja aina ne ohjeet on jostain netistä kaivettuja viritelmiä vanhoista hyviksi todetuista ruuista, tai sitten ei ole käytetty makujen yhdistelmissä selkeästi mitään järkeä saati maisteltu, ja tuloksena on juurikin karmeeta paskaa, päivästä toiseen..

Kyllä käy sääliksi niitä ukkoja keiden akat on aivan paskoja kokkeja, mutta eivät itse osaa sen enempää..

Sitten ei auta kuin kokata itse.

Tästä ketjusta tuli mieleen heikosti englantia puhuva ystäväni, poikani kummitäti, joka pojan 2v synttäreillä kysyi anopiltani että onko hän seurannut telkkarista sitä kokkausohjelmaa nimeltä "Master Cock" :D

• Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Isäpuoleni veli moitti minun äidin tekemiä pullia kuiviksi. Äiti oli tehnyt ne muffinsipapereihin ja tämä isäpuolen veli söi pullat tietenkin papereineen päivineen. :)

Kun tein itse ensimmäistä kertaa juustokakkua teininä, oli liivatteen käyttö aivan uusi asia. Liotin liivatteita sitten pelkästään kylmässä vedessä ja sen jälkeen pistin jo muiden kakkuainesten kanssa vuokaan. Tuli muuten hyvä kakku. :D

Tiputin maustekaapista kanelipussin nakkikastikkeen päälle...
Kaveri suurusti kerma+vaniljacreme yhdistelmäänsä, joka jostain kumman syystä ei vatkaantunut YHDESSÄ niin vehnäjauhoilla.
Kyllähän sen kakun söi.

[QUOTE="mami";28701542]Sitten ei auta kuin kokata itse.[/QUOTE]
minä tekisinkin mutta kun ei saa, kun hän on aina suunnitellut ainekset valmiiksi jne..

Nytkin ihan nälässä. Onneksi on sentäs ketsuppia! :(