K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
me vietetään joulu oman perheen kanssa, eli meitä on vian 6 ihmistä. meille riitää niin vähän että on se aikamoinen vaiva kuoria ja pillkkoa sitä määrääItse tehdään kaikki mun miehen, äidin ja siskon kanssa. Minusta jouluruokien laittaminen ei ole stressaavaa. Porukalla tehdään, niin kukaan ei ylikuormitu.
me vietetään joulu oman perheen kanssa, eli meitä on vian 6 ihmistä. meille riitää niin vähän että on se aikamoinen vaiva kuoria ja pillkkoa sitä määrää
Alkuperäinen kirjoittaja häh;25235841:Meitä on kans 6, eli 2 aikuista + 4 lasta enkä todellakaan koe, että muutaman perunan ja porkkanan kuoriminen ois "aikamoinen vaiva". Kuorinhan minä normaalistikin potut perheelle :O
Meillä syödään pottuja jouluna muutenkin joten ei oo kova homma kuoria 3 pottua lisää ja keittää ne samalla. Samoin voi kuoria muutaman porkkanan. Sillä aikaa kunne kiehuu voi kuoria sen yhden omenan ja pilkkoa sen. Sipulinkin kerkiää silppuamaan sillä aikaa kuten myös suolakurkun. Sen verran luistan, että käytän valmiiksi kuutioituja punajuuria, siis sitä etikkaliemessä olevaa jota meillä normaalistikin on jääkaapissa. Eli sitä lappaan muitten joukkoon. Kerkiää vielä vatkata kermankin. Sit onkin perunat ja porkkanat kypsät, ne voi heittää ulos jäähtymään hetkeksi. Sillä aikaa voi delegoida lapset nostamaan kaikki syötävät pöytään jonka aikana perunat ja porkkanat on hyvinkin ehtiny jäähtyä. Menee 2minuuttia pilkkoa ne muiden ainesten sekaan ja kas, rosolli on valmis. Helppoa![]()
Anteeksi (olen ihan samaa mieltä) mutta mitä kaikkea olisitkaan ehtinyt siinä ajassa, kun tuohtuneena tämän kirjoitit?![]()
Jotenkin ihana.