teenkö väärin teistä jos pistän iltapäivällä miesystävän matkaan esikon että yöpyy muualla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
oon itse raskaana puolessa välin,oon ollut koko raskausajan huonovointinen ja väsynyt,nyt lisäksi kipeä(on tossa yli 800mg antibiootit aloitettava tänään),viime yönä yskän takia nukuin vain muutaman tunnin :( olen aivan poikki. en kuitenkaan ole ollut tänään töissä, kävellyt vaan viemään lapsen hoitoon ja itse lääkäriin/apteekkiin yms juuri kotiuduin. mies pääsee töistä niin että ehtii n3h ennen lapsen hitopäivän päättymistä lepäillä.

vaadinko siis kohtuuttomia jos pyydän häntä yöpymään muualla ja ottaa tuon vanhemman lapsen mukaan/vie aamulla hoitoon kun heräävät?

Kyseessä on siis miesystävä(?)... tunteeko lapsi tämän piehen miten hyvin. "Puolitutun" matkaan en lasta laittaisi... Mutta jos mies on lapsen isä tai muuten läheinen, eikä mikään vieras niin en näe asiassa mitään kohtuutonta. Sulla on oikeus levätä kun olet raskaana ja kipeä! Ihan masuvauvan hyvinvoinnin takia sun pitää saada levätä rauhassa!

no miesystävä on masuvauvan isä,sillä on vielä oma asunto mutta on kyllä 99%viettännyt aikansa meidän kanssa,että ei ole mitenkään outo vanhemmallekkaan lapselle,ja ovat olleet ennenkin kahdestaan ja viihtyvät hyvin niinkin,tai ainakin poitsu on innoissaan kun pääsee painii ym ja saa huomion vain itselleen. :D

Yhteistyössä