Teenkö ihan väärin tämän koiranpennun kanssa?(kuva pennusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
tai, hähää, en mä oikeestaan haluu neuvoa kysyä, mutta tekee mieli kertoa. Tälle on oma koppa, joka on pehmeä ja ihana ja kaikkea... Kun alkoi näyttää väsyneeltä, ajattelin, että on parasta laittaa se koppaan, jonne se menikin makaamaan. Hetken päästä se kumminkin tuli ojentelemaan käsiään ja nousi jalkaa vasten. Heti kun otin sen syliin, se nukahti. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Et. Kyllähän vauva läheisyyttä tarvitsee, eläinvauvakin. Mutta jos et halua sitä öisin sänkyysi, ole johdonmukainen.

Taidan haluta. Mutta nyt se on niin pieni, että kun se nukahtaa, pistän sen koppaan. Etten vahingossa vaan käänny sen päälle.

Meillä sai koira lopulliset lähtöpassit sängystä pois kun sillä tuli märkä pieru minun pussilakanalle. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meillä sai koira lopulliset lähtöpassit sängystä pois kun sillä tuli märkä pieru minun pussilakanalle. :x

:laugh: hyi.... mutta eikö taannoin joku sanonut samaa miehestään? :xmas:

:D

En ole sellaista lukenut täältä.
Kumma muuten, että joskus nikkiä ei näy viestissä.

Heh heh, oikein teet! Mikään ei ole niin kivaa koiranpidossa kuin nukuskella koira sylissä ja koiran kanssa ja luontevaahan se on aloittaa jo pentuiässä!

Meillä oli lapsuudenkodissa vain metsästyskoiria (pystykorvia) jotka eivät viihtyneet sisällä (kuin kovilla pakkasilla ja silloinkin ulkoeteisessä). Niiden kanssa ei siis voinut nukkua sylitysten, niille tuli liian kuuma kun oli turkkia vaikka muille jakaa...

No, sitten kun parikymppisenä hankin ekan pikkuterrierini niin olin jämerää naista että koira ei saa tulla sohvalle eikä makuuhuoneeseen, sängystä nyt puhumattakaan. Ja pentuhan oppi nopeasti, ei tullut makuuhuoneeseen edes pyytäen kun oli oppinut että sinne EI tulla!

Minua alkoi kaduttamaan, teki niin mieli nukuskella nenä kiinni koiran turkissa, mutta oli se homma opettaa sille että senkus tulet vaan sohvaan syliin, sänkyyn, makkariin ja ihan minne minäkin menen! Mutta kyllä se oppi ja 15 vuotta makasi mun vieressä paitsi yöt muiden koirien kanssa olkkarissa kun olen vähän herkkäuninen.

Ja senkoommin en ole tuollaisia hullutuksia koirilleni opettanut etteikö sylissä nukuttais ja sohvaan/ sänkyyn kiivettäis!

HEllenlumala :heart: söpöinen pikku koissuvavva :)

Mutta miks sillä on paita päällä :o

Mä kanssa ompelin oikein vimpan päälle mun koiranpennulle pedin, tein siihen sellaisen 'renkaan', irrotettavan päällisen, arvioin koiran koon isompana, oikein luksusmallin pedin. Käytin aikaa, vaivaa ja RAHAA.
Jossa se ryökäle ei suostunut makaamaan kuin käskien ja silloinkin korvat luimussa että onks mun tosiaan pakko...

Hmph. Ei ymmärtänyt hyvän päälle se piski :D

Paita on siksi, että tein sen juuri, koska tämmönen voi tarvita ulkona. Ja koska meillä oli parvekkeen ovi auki. Ei se kyllä ole paidasta moksiskaan.

Meidän ohi kävelee usein pari pientä koiraa, joilla on toppatakit, ne ovat minusta selvästi nolon näköisiä, ihan kuin vilkuilisivat ympärilleen, että ei kai kukaan näe :D Ja kun tulee vastaan joku isompi rempseä koira, ne ihan kuin kulkisivat häntä koipien välissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Paita on siksi, että tein sen juuri, koska tämmönen voi tarvita ulkona. Ja koska meillä oli parvekkeen ovi auki. Ei se kyllä ole paidasta moksiskaan.

Meidän ohi kävelee usein pari pientä koiraa, joilla on toppatakit, ne ovat minusta selvästi nolon näköisiä, ihan kuin vilkuilisivat ympärilleen, että ei kai kukaan näe :D Ja kun tulee vastaan joku isompi rempseä koira, ne ihan kuin kulkisivat häntä koipien välissä :D

Meidän villakoira aina oikein sukeltaa paitoihin. En tiedä miksi, mutta se pitää niistä.

Yhteistyössä