N
nellien
Vieras
3vuotias ulkoilee pihallamme yksin(ei aitoja ja vilkkaat autotiet vieressä),itsekkin vaaratilanteista lapsen pois hakenut! MIKSI ihmiset laittaa 3vuotiaat yksin ulos?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elämästä vieraantuneet;26091843:Tuota noin. Mahtaisitko tietää kuka tai ketkä ovat lapsen vanhempia? Mitäpä jos ensiksi puhuisit niille ennenkuin käännyt viranomaisten puoleen vaikka se tuntuu nykytrendin mukaan olevan elämästä vieraantuneille ihmisille se ensimmäinen vaihtoehto.
Ja en, en tietenkään hyväksy että 3-vuotias juoksentelee yksin ulkona.
Mä oon kans ihmetellyt tätä innostusta tehdä lastensuojeluilmoitus joka asiasta.. :O Onko tää jokin trendi-juttu mistä oon jääny ihan ulkopuolelle,vai...?
Ja siis ei, en hyväksy 3 vuotiaan yksin ulkoilua, mutta tuota eikö joku kumminkin tuo/hae lapsen pihalle/pihalta, vai käveleekö sinne itse? Voisiko vanmhemmilta kysyä miksi lapsi on yksin tms...? Miksi pitää heti tehdä lastensuojeluilmoituksia, ja kenties nimettömänä tietysti...? Vähän oudolta tuntuu, ettei enää uskalleta puhua toiselle ihmiselle kasvotusten vaan tehdään puhelimella kasvoton ilmoitus ja kirjoitetaan siitä nettiin...![]()
No kyllähän nyt 3-vuotias itsekseen ulkona pärjää. Meidän naapurissa 1-vuotiaskin on yksin pihalla, kera sen 3-vuotiaan. Vanhempia ei näy koskaan pihalla, mutta miksi nyt pitäisi lastensuojeluilmoa tehdä.
Ooksä ap varma että lapsi on vasta 3v, siis tunnetko perheen niin hyvin että tiiät sen?
Mä nimittäin itsekseni ihmettelin viime kesänä kun yhden uuden naapurin tyttö uskallettiin päästää ulos ilman aikuista, kuvittelin että se on jotain 3v mut sitte tutustuin paremmin perheeseen ja kuulin et lapsi menee eskariin ja oli jo täyttäny 6v. Oli vaan niin sintti kooltaan ja ulkonäöltään...
Ettei olisi ollut sarkasmia....Siis ootko ihan tosissas? Ap kirjoitti, että pihalla ei ole aitoja, ja vieressä autotie. Pyöritkö ihan täysillä?