teen kohta omin käsin ovisilmän tohon oveen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
mä VIHAAN yllätysvieraita, meille ei kukaan ole tervetullut ilmottamatta :kieh:

ja nyt olen kipeänä kotona, silmät punaisena ja päätä särkee, nenäliinoja ympäriinsä ja nenä ruvella niistämisestä. hiukset pystyssä ja törkeet kotivaatteet päällä ja PLIMMMM, ovikello soi :kieh:
koira alkaa rähjäämään ja mulla ei ole aikomustakaan mennä avaamaan :ashamed:
ei se soinut kun kerran, mutta mä en nyt jaksa yhtäkään joulukorttimyyjää enkä naapuria, en tuttuja enkä rakkaita, mä haluan hautautua tänne sohvannurkkaan peittojen alle ja potea rauhassa :snotty:
ja kuitenkin vähän kiinnostais kuka siel oli :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Juu samasta syystä meillekin tuli ovisilmä. Ei kukaan onneks pakota avaamaan sitä ovea silloin kun ei halua ketään kotiinsa päästää.

ovella hakataan vaikka kuinka kauan, että avatkaa jo, ku omakotitalossa ei ole helppoa esittää ettei ole kotona. Ja sen kerran kun oven unohdat auki, eiköhän joku pamahda sisään mahdollisimman huonolla hetkellä. Pahimmassa tapauksessa on soitettu pojankin puhelimeen ja käsketty hänen avata ovi. Miten sitten estää ei toivottu vieras pysymään poissa..onnellisia ne jotka asuvat kerrostalossa ilman puhelimia ;)

Ovisilmä on todella kullanarvoinen.
En kyl muutenkaan availe jos ei ole tulosta ilmotettu.. mutta joskus uteliaisuus herää ja käyn kurkkaamassa kuka tai mikä siel seisoo rinkuttamassa.. B)

Yhteistyössä