Teen juonnistakin on tehty nykyään rakettitiedettä: Millaisella välineellä haudutatte irtoteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-kahville
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-kahville

Vieras
Siis laitatteko johonkin pieneen teesihtiin vai mihin, jos kyse pelkästään yhdestä mukillisesta teetä?

Mä ostin kestokahvisuodatinpussin ihan teenjuontiani varten. Nyt mietityttää, kun tuo tuntuu olevan jotain muovinkaltaista ainetta, että onkohan tuo pitemmän päälle hyvä ratkaisu.

Mulla on kaksikin erilaista muuta teen hauduttajaa, mm. sellainen ketjun päässä oleva pallo ja sit sellainen puristaen avautuva pallo, jonka varsi näyttää lähinnä isolta hakaneulalta.

Pussiteet ei ole mitään verrattuna noihin irtolehtiin ja kaiken lisäksi irtotee on edullisempaakin.

avanti_838081_220x130.jpg

mullakin sellanen pallo joka ketjun päässä mut olen miettiny et onko se taas kovin turvallinen pidemmän päälle? mä kun en juo kahvia ollenkaan joten teetä useesti.On mulla kyl pussiteetäkin.

Mulla on Bodumin pannu (http://www.pixmania-pro.fi/fi/fi/07508256/art/bodum/teekannu-mannalla-11199-16.html) ja keitän aina koko pannullisen. Ekan mukillisen otan heti kun tee on valmista, loput kaadan termariin, pysyy kuumana monta tuntia. Tulee kumminkin juotua aamun mittaan.

Yhteistyössä