Teemu Trumpin tiimissä!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kts viesti #81 Selänneketjussa
Tämä ketju

Oltiinpa tuossa tyttöjen iltaa viettämässä ja eräässä baarissa satuin kuulemaan viereisen pöydän naisten keskustelua. Helsingissä siis tapahtui tämä ja naiset juttelivat superjääkiekkoilija Teemu Selänteestä jotenkin "hassuun" sävyyn. EN oikein päässyt jyvälle mikä oli punainen lanka, mutta monta kertaa mainitsivat jotain että "niistä asioista ei lehdet kirjoita" "lehdistöllä on yhteinen sopimus, ettei kirjoiteta Teemusta pahaa" jne. jne. Lähinnä siis sain sen kuvan, että kyseinen TS ei olis ehkä ihan niin maitopoika kuin mitä annetaan ymmärtää.

Mua se ny ei yhtään haittaa, jos kyseinen superstara välillä ottaa napanderiä. Ja ihan hyvä vaan, että julkisuuskuva on puhtoinen. Ei kaikkea tarvikkaan kaivaa. Mutta näin aikuisten foorumilla kiinnostaisi, että miten on ? Onko tyyppiä nähty kesäisin Helsingin yöelämässä ja mikä meininki ?
 
En käytä lainausta. Tämä edellisille vieraille:

Se on teidän valinta mitä uskotte, mutta kannattaisi varmaan ottaa huomioon mitä Seläneet itse kertovat. Se on loppupeleissä se mikä merkitsee, ja se mitä meillä on - mistä analysoida.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
 
vierailija
En käytä lainausta. Tämä edellisille vieraille:

Se on teidän valinta mitä uskotte, mutta kannattaisi varmaan ottaa huomioon mitä Seläneet itse kertovat. Se on loppupeleissä se mikä merkitsee, ja se mitä meillä on - mistä analysoida.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Mua ei kiinnosta Selänteen yksityiselämä. EIkä sekään, että hän golffaa Trumpin kanssa. Mutta sitä mä en vaan tajua, että USA:sta ja jopa Suomesta löytyy niinkin paljon tukijoita Trumpille. Ei vaan voi käsittää. Mut eipä siit sen enempää, tällä palstalla näyttää noita kannattajia ja ainakin "parempi kuin Obama" (käsittämötön väite) piisaavan.

On kyllä ihan ainoa paikka Suomessa ja suomenkielisessä netissä, missä ko. henkilöä ihaillaan tai ainakin hyväksytään niinkin paljon.
 
vierailija
Miten niin "olisi voinut liittyä halutessaan Mensaan"? Kävi tekemässä Mensan maksullisen testin? Vai teki jonkun nettitestin jossa ÄO:ksi annettiin Mensaan oikeuttava tulos? Vai että oli nyt vaan niin fiksu...

Musta tuntuu, että näitä "mensalaisia tai melkein-mensalaisia" on aika paljon. Aika usein taustalla on se, että on tehty joku huuhaa-testi.

Tässä muuten yksi nero lisää:


On kyllä jopa Trumpiksi aika nolo. Melkein säölis tätä tyyppiä, mutta sitten kun miettii miten paljon haittaa siitä on ollut, niin vaikeaa sääliäkkin. Kaipa se nyt on vaan vähän kuin joku ikävä luonnonvoima...
 
vierailija
En käytä lainausta. Tämä edellisille vieraille:

Se on teidän valinta mitä uskotte, mutta kannattaisi varmaan ottaa huomioon mitä Seläneet itse kertovat. Se on loppupeleissä se mikä merkitsee, ja se mitä meillä on - mistä analysoida.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
Et kai oikeasti ole noin sinisilmäinen että totuus tulee sellaisten suusta jotka ehkä molemmat on pettäneet toisiaan

Sirpan koston kyllä kaikki ymmärtävät kun Teemu on luonnollisesti normaalina miehenä heikkona kun kaikki uhkeat kaunottaret haluaa melaa/mailaa ja tyrkyttävät itseään
 
vierailija
Unohtuiko nyt yhtäkkiä Teemun saavutukset ja se kuinka reilu kaveri ja herrasmiespelaaja hän on aina ollut?
Ja se kuinka paljon hän tekee hyvää ja on erinomainen roolimalli ja idoli monelle pienelle ja isollekin?

Ovatko nämä asiat nyt muuttuneet koska Teemu kannattaa Trumpia?

Cancelointi on se hedelmällisin tapa suhtautua….vai?
Mielipiteet muuttuvat ja saavat muuttua ihmisten mukana. Voi ajatella esim. että ajattelemattoman teinin teot eivät vaikuta enää niin paljon, kun hän on kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi. Muutoksesta voi myös palkita eli ei suunta aina ole boikotointi.

Yhden alueen saavutukset eivät myöskään nollaa toisen alueen mokia. Koko cancelointitermillä yritetään vähätellä ja jopa estää kannanottoja.

Ostopäätöksiini annan mielikuvien vaikuttaa, koska se on mahdollisuuteni osoittaa tukea tai olla kannattamatta. Esimerkkinä Kärkkäinen, jolta ostamista vältän. Teemu ei nyt mikään enkeli ole ikinä ollut silmissäni. Hyviä juttuja toki paljon, mutta ei ne Sirpan ulostulotkaan aina ole luoneet kuvaa modernista aviomiehestä. Turhan vanhanaikainen perhemalli omaan makuun.

Vaikea arvostaa Trumpin kannattajaa.
 
vierailija
Pelimiehenä ja inhimillisenä ihmisenä nostan edelleen hattuani korkealle, mutta että noin fiksu mies voi kannattaa moista röyhkimystä, naisia dissaavaa (Merkel esim),vammaisia ja veteraaneja & demokratiaa pilkkaavaa huorapukkia, patologista valehtelijaa ja psykopaattista narsistia, niin

EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ TEME

Hän ei ole enää se kiekkosaavin pyörein kumilätkä
Mulla meni lopullisesti maku Teemusta kun luin että "trumpisti". Tuli aika pettynyt olo. Jokereista meni maku kun lähti KHL: ään.
Ja kaikki nää Teemun kommentit ja reaktiot nykyään vaan vahvistavat käsitystä hänen hmmmm..... fiksuudestaan.
 
vierailija
Mua ei kiinnosta Selänteen yksityiselämä. EIkä sekään, että hän golffaa Trumpin kanssa. Mutta sitä mä en vaan tajua, että USA:sta ja jopa Suomesta löytyy niinkin paljon tukijoita Trumpille. Ei vaan voi käsittää. Mut eipä siit sen enempää, tällä palstalla näyttää noita kannattajia ja ainakin "parempi kuin Obama" (käsittämötön väite) piisaavan.

On kyllä ihan ainoa paikka Suomessa ja suomenkielisessä netissä, missä ko. henkilöä ihaillaan tai ainakin hyväksytään niinkin paljon.
Mulla meni lopullisesti maku Teemusta kun luin että "trumpisti". Tuli aika pettynyt olo. Jokereista meni maku kun lähti KHL: ään.
Ja kaikki nää Teemun kommentit ja reaktiot nykyään vaan vahvistavat käsitystä hänen hmmmm..... fiksuudestaan.
Jos joku tuttu esim sanoo olevansa Trumpin kannattaja niin en oikein osaa arvostaa sitä ihmistä enää, koska Trump on täydellinen idiootti.
 

Yhteistyössä