Teema vai koko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minusta ei ole niin suurta eroa, kumpi omaan silmääsi käy paremmin ja kummastako löydät kivemmat värit itsellesi. Ja nehän sopii sitä paitsi myös yhteen, joten vaikkapa molempia ;)

Minäkin olen vähän ihmetellyt sitä kokoa kun tuntuu että ne olisi ihan hassuja ne jotkut astiat, mutta niissä lautasen malli miellyttää enemmän kun taas teemassa mukin..=)

No, KoKossa on mun mielestä ihanat värit, raikkaat ja pidän erityisesti lautasen muodosta, mutta sitten taas muki on minun ja mieheni käteen jotenkin huono. Teema taas voi tuntua hieman tylsältä, mutta mielestäni erityisesti lautaset ovat hyviä ja kestäviä, meillä on isot lautaset, syvät lautaset, pienemmät lautaset Teemaa. Meillä on aika paljon valkoista Teemaa ja siihen sitten miksaan noita KoKon pirteitä värejä :D. No, ehkä tämä vastaus ei sua auta, mutta laitoinpa kun astiat (Arabian) on mun heikkous.

Kyllä kaikki puolesta ja vastaan on tervetullutta ja auttaa kun olen jo tätä pähkäillyt kohta puoli vuotta ja kohta lähestyy merkkipäivät niin pitäisi päättää..=)

Yhteistyössä