Teema-astiasto, antakaas vähän hinnoitteluapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vikki"

Vieras
Siivoilen täällä äitini (=astiahamsteri) kaappeja ja aion surutta pistää vaikka huutikseen myyntiin kaiken ylimääräisen. Katselin vähän hintoja netistä, mutta en oikein törmännyt mihinkään suurempaan astiapakettiin, joten hinnoitteluapua tarvitsisin tummanvihreille, muutaman vuoden vanhoille Iittalan Teema-astioille. Möisin nämä mielelläni ihan pakettina kaikki kerrallaan, en jaksaisi millään alkaa yksitellen myymään, koska kaapit pursuavat tavaraa...

6 kpl isoja lautasia
6 kpg leipälautasia
6 kahvikuppia ja 6 asettia
3 tarjoiluvatia (3 eri kokoa)
1 iso kulho
1 suolasirotin
1 sokeriastia
1 pieni kannu (maito/kerma?)

Eli paljon tällaisesta paketista voisi pyytää? Astiat ovat kolhuttomia ja naarmuttomia.

Siihen aikaan, kun tummanvihreää Teemaa vielä valmistettiin, lautaskokoja oli tosi paljon, joten ihan ensimmäiseksi mittaa lautasten halkaisija ja laita se myynti-ilmoitukseen näkyviin. Todennäköisesti ostaja on joku, joka haluaa täydentää jo olemassaolevaa astiastoaan ja haluaa nimenomaan tiettyä kokoa olevia lautasia. En tiedä mitä noista voisi pyytää tai laittaa osta heti- hinnaksi, mutta itse olisin vamis maksamaan noin 100 euroa.

Onko teillä kokemuksia tai tietoa siitä, mihin pääkaupunkiseudulla voisi antaa tällaisia astioita/astiastoja myytäväksi, jos ei myy esim. huutiksessa? (Olen vähän pihalla kaikesta tällaisesta, koska olen asunut viimeiset 12 v. ulkomailla ja vasta muutama kuukausi sitten muuttanut takaisin Suomeen.)

Yhteistyössä