Tee G

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cinnamon Lee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti!

Just hain teetä itelleni ja mietin että varmaan joku kysyy kohta että mitä teetä juot! :laugh:
Ja viisasten teetähän minä :saint:

Tiikerin päiväuni on parasta kylläkin.

Mä join myös yhteen aikaan paljon tiikerin päiväunta, keisarin morsianta yms. mutta nyt oon niihin totaalisen kyllästynyt. Tällä hetkellä tuo Twiningsin Voyage Indian chai maistuu parhaimmalta, inkivääri piristää näin flunssakautena =)

Parasta ehkä Tiikerin päiväuni tai Uskollinen ystävä. :)

Hyviä on toki monia muitakin. Riippuu mielialasta.

...mutta varoituksen sana: mies osti mulle jotain suklaateetä... hyi kamala. Se ei ole suklaata nähnytkään ja maistuu ihan samalle kuin mille suklaatuoksukynttilät haisee. :x

Alkuperäinen kirjoittaja LaPooh:
Ootteko muuten maistanu sitä valkoista teetä? Onkos ihan makusta???

minusta se oli pahaa...
itsellä vaihtelevasti teelajikkeita. välillä menee minttua, välillä keisaria. paras tee on kuitenki haudutettua teetä aidolla sitruunan viipaleella :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

minusta se oli pahaa...
itsellä vaihtelevasti teelajikkeita. välillä menee minttua, välillä keisaria. paras tee on kuitenki haudutettua teetä aidolla sitruunan viipaleella :)

Ai maistuko se jollein oudolle ja vai ei millekään???
*miettii lisääkö sen huomiseen kauppalistaan*

mä en tarkkaan muista mut jokseenki pahville ja sisältäen oudon jälkimaun. osta mielummin jotain muuta :D

Valkoinen tee on hyvää, samoin tykkään Brazilian Bhai tms. teestä, sellanen musta paketti.. ja African tunda on kans hyvää. Vanilja on lemppari.

Mulla on aina useita laatuja tuolla kaapissa, mielialan mukaan =) Minttutee maistuu aivan hammastahnalta, en enää osta :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

mä en tarkkaan muista mut jokseenki pahville ja sisältäen oudon jälkimaun. osta mielummin jotain muuta :D

Kieltämättäm ei ylläri et VALKOINEN tee maistuu lähinnä pahville :D Se nimikin on jo aikas mitättömän oloinen. Ostanpa siis vanhaa tuttua Tiikeriä... Tai sitten irtoteetä ja teekuulan! B)

Ihan hyvää, mulla oli sellasta maustettua (hedelmiä). Ei mikää aha-elämys kuitenkaan. Muistuttaa paljon vihreetä teetä, maustamattomana aika "puinen". Joku tais jo kuvilla sitä makua pahviseksi.. samaa mieltä.

Yhteistyössä