Mut mä en ja siks mulla on taas täällä yksikseni hauskaa.
Mietiskelin siis taas noita meidän neuvolan terkan sanoja ja kovasti naurattaa. Oli hyvin hämmästynyt, kun kuuli, etten ole antanut purkista, vaan tehnyt itse. Kuulemma kannattaa antaa vauvalle (mieluummin) purkkiruokaa, jotta osaan sanoa, paljonko tyttö syö. Muuten se on kuulemma vaikeaa. (Tosin koitin kovasti sanoa, että tällä hetkellä se annos on pari teelusikallista, mut ei oikein menny perille)
Tota... paljonkos se pilttipurkki vetää? 1,3 dl? Suunnilleen. Mihinhän meidän tätsy oli unohtanut desimitan, miks ihmeessä mä en muuten osais arvioida paljonko tuo syö? Vai tarkottikohan se, että se ei osaa muuten hahmottaa määriä. :xmas:
Johan nyt on aikoihin eletty, jos vauva pitää pitää purkkimuonituksella, jotta tietää, paljonko se syö...
Hehe, mulla on taas hauskaa.
Tota... paljonkos se pilttipurkki vetää? 1,3 dl? Suunnilleen. Mihinhän meidän tätsy oli unohtanut desimitan, miks ihmeessä mä en muuten osais arvioida paljonko tuo syö? Vai tarkottikohan se, että se ei osaa muuten hahmottaa määriä. :xmas:
Johan nyt on aikoihin eletty, jos vauva pitää pitää purkkimuonituksella, jotta tietää, paljonko se syö...
Hehe, mulla on taas hauskaa.