Te tuhtimmat jotka muistutatte ettei kiloistanne saa huomautella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Alkaa tympimään kun te huudatte ettei teidän kiloista saa haukkua, mutta seraavassa hetkessä kehutte että kyllä teille hyväkroppaisia miehiä on löytynyt. Niin ettekö tosiaan huomaa, miten kaksinaamaista tuo on? Tehän syyllistytte itse siihen samaan minkä käskettemuiden lopettavan teitä kohtaan. Ette te kehu miesten ylipainoa, tai että kaljamaha on ok, ei, te mainitsette vain ne timmikroppaiset miehet elämästänne. Voi apua, minkä ryöpytyksen, moraalisaarnan ja tulikivenkatkuisen vuodatuksen saisi niskaansa se mies, joka tekisi noin, kehuisi että onpas tullut saatua hoikilta naisilta.

Miettikääpäs ihan oikeasti, eikö vain olekin nurinkurista ;)

jahas. Jos joku haluaa kiloistani huomauttaa anti tulla vaan. Enköhän itsekkin ymmärrä että ylimääräistä on eli ei tule yllätyksenä. Mieheni on minusta komea ja ihana ja kaikkein seksikkäin vaikka sillä vähän massua onki. Katsos kauneus on katsojan silmässä.

No mä ainakin siinä yhdessä ketjussa ihan ap:ta ärsyttääkseni kirjoitin, että on mulla ollut hyväkroppaisia miehiä. Mutta olen kyllä seurustellut ylipainoisen miehen kanssa enkä mä sitä mitenkään hävennyt. En ole niin pinnallinen.

Mutta siis ennenkaikkea se mitä siellä päänupissa on ratkaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja missäs tämmöseen oot törmänny:
jahas. Jos joku haluaa kiloistani huomauttaa anti tulla vaan. Enköhän itsekkin ymmärrä että ylimääräistä on eli ei tule yllätyksenä. Mieheni on minusta komea ja ihana ja kaikkein seksikkäin vaikka sillä vähän massua onki. Katsos kauneus on katsojan silmässä.

No niin minunkin mies on ihanin vaikkei olekaan hoikin.

Mutta täällä palstalla on ketju(ja) joista välittyy tuo ristiriitaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No mä ainakin siinä yhdessä ketjussa ihan ap:ta ärsyttääkseni kirjoitin, että on mulla ollut hyväkroppaisia miehiä. Mutta olen kyllä seurustellut ylipainoisen miehen kanssa enkä mä sitä mitenkään hävennyt. En ole niin pinnallinen.

Miksi arvelit ettei sitä aloittajaa olisi ärsyttänyt, jos olisit kertonut että sulla on ollut ylipainoisia miehiä?

Mun painostani saa vapaasti huomauttaa,mä en nyt vaan mahda mitään sille että mun silmää miellyttää jonneaaronin,villevalon tyyppiset poikamaiset sirot miehet. =)

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mun painostani saa vapaasti huomauttaa,mä en nyt vaan mahda mitään sille että mun silmää miellyttää jonneaaronin,villevalon tyyppiset poikamaiset sirot miehet. =)

Et varmaankaan sitten pahastu, jos vastaavasti miehet kehuvat esim. angelina Jolien, Jennifer Anistonin tai Madonnan vartaloa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi arvelit ettei sitä aloittajaa olisi ärsyttänyt, jos olisit kertonut että sulla on ollut ylipainoisia miehiä?

Siis onko tuota asiaa niin vaikia käsittää? Se ketjuhan oli just sellainen, että "läskit naiset ei voi saada normaalipainoista miestä". Kun ap ittekin siinä aloituksessaan mainitti, että ei voi saada muuta kuin toisen ylipainoisen.

Ymmärtääkö kukaan mun pointtia tässä asiassa?

Et varmaankaan sitten pahastu, jos vastaavasti miehet kehuvat esim. angelina Jolien, Jennifer Anistonin tai Madonnan vartaloa? :)

En tietenkään,jokaisella on omat mieltymyksensä =)
Ne jotka mun seurassani ovat,tykkäävät että nainen on pyöreä,se on niin yksinkertaista.Ei mun itsetunto siihen kaadu,jos mä joskus haluaisin naisen niin se olis joko Nicole Kidman tai Meg Ryan,siinä on mun mielestä kaks maailman kauneinta naista =)

Ei nuo muut niin, mutta mun mielestä Angelina Jolien on kaunis ja upea nainen! Siis jos ei ole liian laihassa kunnossa. Muita upeita ilmestyksiä on Jessica Alba ja Catherine Zeta Jones. Noille voin myöntää olevani kateellinen, koska vaikka mä olisin normaalipainoinen, niin en koskaan olisi yhtä kaunis kuin he.

kyllähän alipainoisetki puolustelee omaa vartaloaan ihan yhtä lailla! ikinä ei kukaan saisi olla sitä mieltä että hieman pullea on parempi tai kauniimpi.

aapeelle ei voi taas ku nauraa :laugh:

Siis onko tuota asiaa niin vaikia käsittää? Se ketjuhan oli just sellainen, että "läskit naiset ei voi saada normaalipainoista miestä". Kun ap ittekin siinä aloituksessaan mainitti, että ei voi saada muuta kuin toisen ylipainoisen.

Mitä sitten? Jos saisikin sen ylipainoisen? Miksi on kauhea tarve vakuutella että tottakai voi saada -kun eihän sillä painolla pitäisi olla mitään merkitystä, ainakaan jos siihen naiseen tulee ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kyllähän alipainoisetki puolustelee omaa vartaloaan ihan yhtä lailla! ikinä ei kukaan saisi olla sitä mieltä että hieman pullea on parempi tai kauniimpi.

aapeelle ei voi taas ku nauraa :laugh:

Naisella MUN mielestä kaunis kroppa on sellainen normaalipainoinen, muodokas. Esim. Jennifer Lopezilla on mahtava kroppa.

Mitä sitten? Jos saisikin sen ylipainoisen? Miksi on kauhea tarve vakuutella että tottakai voi saada -kun eihän sillä painolla pitäisi olla mitään merkitystä, ainakaan jos siihen naiseen tulee ;)

Menee näköjään edelleen ohi joillakin. :D Kun edelleen ihan ap:ta ärsyttääkseni kirjoitin niistä hyväkroppaisista. En mä miestä valitte painon perusteella.

Menee näköjään edelleen ohi joillakin. :D Kun edelleen ihan ap:ta ärsyttääkseni kirjoitin niistä hyväkroppaisista. En mä miestä valitte painon perusteella.

Etkä suostu olemaan rehellinen ja tunnustamaan että mielummin sä sanot että olit sen hyväkroppaisen kaa :whistle:

Hmm..meijän yhdessäolon aikana mies on ollut sekä tuhDimmassa että hoikemmassa kunnossa..niin toki miekin,kun lapsien jälkeen on kilot jääneet pyörimään.
Tällä hetkellä mies on vähän päälle 20kg laihempi kuin mitä "isoimmillaan" ja itelläni mahtaa olla 4-5 kiloa enemmän kuin mitä seurustelun alussa.

Ja jos tuntuu siltä että on tarvetta kenen huomautella painosta,niin senkun vaan..kyl mie tiiän että takamusta ois vaikka toisille jakaa.. :ashamed:

Etkä suostu olemaan rehellinen ja tunnustamaan että mielummin sä sanot että olit sen hyväkroppaisen kaa :whistle:

Voi elämä kun joillakin on taas aivoitukset! :laugh: :laugh: :hug: Mä olen täysin rehellinen ja mulle on aivan sama minkälainen kroppa miehellä on. Ei mun viimeisin miesystäväkään mikään laiheliini ollut enkä mä hävennyt hänen kanssaan ihmisten ilmoilla kulkea. Mulla on ollut ylipainoisia kuin hyväkroppaisia miehiä, mutta se mitä päässä liikkuu merkittee eniten.

eikä se pointti ole se että lihaville pitäisi saada huomautella painostaan vaan se, että lihavat voisivat lakata itsekin arvottamasta muita ihmisiä heidän painonsa perusteella. Kohtelisivat muita samoin kuin haluavat itseään kohdeltavan.

Yhteistyössä