TE-naisia paikalla? opiskelu ansiosidonnaisella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon ollut määräaikainen työntekijä pitkään, nyt pomo ilmoitti etti syyskuussa ole enää tarvetta :/ Olen opiskellut 2vuotta sairaanhoitajaksi työnohella. Kannattaako jäädä vaan työttömäksi itkemään, vai oisko mun mahdollista saada ansiosidonnaista opiskeluun. Opintotuki ei riitä elämiseen+ jossain pitäis asua myös. auttakkee.

Jos et muuten työllisty kunnolla, niin onhan se todennäköistä että saisit opiskella sen tutkinnon loppuun työttömyystuella. Varmaa vastausta asiaan toisin ei pystytä antamaan edes vaikka menet työkkärin tiskille ja kysyt. Varmuuden saavuttaminen käytännössä vaatii se, että sinä ja koulutuksen tarjoaja täytätte ne kaikki paperit vapaamuotoisine perusteluineen ja sitten laitat hakemuksen sisään työkkäriin ja odotat vastausta. Vastauksen tietää vasta sitten, kun se hakemus on käsitelty.

Jos et muuten työllisty kunnolla, niin onhan se todennäköistä että saisit opiskella sen tutkinnon loppuun työttömyystuella. Varmaa vastausta asiaan toisin ei pystytä antamaan edes vaikka menet työkkärin tiskille ja kysyt. Varmuuden saavuttaminen käytännössä vaatii se, että sinä ja koulutuksen tarjoaja täytätte ne kaikki paperit vapaamuotoisine perusteluineen ja sitten laitat hakemuksen sisään työkkäriin ja odotat vastausta. Vastauksen tietää vasta sitten, kun se hakemus on käsitelty.
Kiitos 

Uusimmat

Yhteistyössä