te monilapsiset tai miksei muutkin,unohteletteko paljon asioita?

  • Viestiketjun aloittaja dementikko?
  • Ensimmäinen viesti
dementikko?
Meillä puolivuotias vauva ja kolme muuta lasta..tuntuu että unohtelen koko ajan mihin laitoin tavaroita..teippiä etsin äsken joka paikasta,sitten löysin kaapista ja muistin että olin laittanut aamulla sinne..samantapaista sattuu usein.onkohan ihan normaalia...
 
Kyllä, on ihan normaalia! Mitä vähemmän rem-unta saat verrattuna siihen kuinka paljon joudut päivällä keskittymään ja oppimaan uutta, sitä huonommin muisti toimii...

Onneks tuo on toistaiseksi meillä ollu ihan huvittavaa ja huumorillä siitä ollaan selvitty, ei vielä mitään isoja mokia tapahtunu.

Tainojaa... Yksi päivä jäi hella päälle vähän liian pitkäks aikaa =/ Siitä olis voinu tulla ongelma.
 
ap
kiva kuulla,olen oikeasti miettinyt että onko mulla päässä jokin "vika"vauva nukkuu suht hyvin,mutta uni on katkonaista,kun pyytää tuttia aika usein ja syökin vielä kerran pari yössä
 
Wide
Kauppaan lähden usein ostamaan jotain tiettyä,en muistakkaan ostaa,hukkaan tavaroita ja unohtelen tärkeitä asioita kesken tekemisen.
Miettikää, jatkoin koulua heti vauvan syntymän jälkeen ja valmistuin,ihme :D
 
Kalenteriin kun kaiken merkkaa ja niitä sieltä säännöllisesti lukee, ei pääse unohtumaan asiat. Näin mun on ainakin pakko toimia, ulkomuistista en todellakaan muista 4 lapsen juttuja sekä omiani että miehen juttuja...
 
vieras
Mulla on vain kaksi lasta, joista nuorempi 6kk:n ikäinen mutta silti olen ihan lahopää. Meille tuli tänä aamuna "yllätysvieraita" eli kaverit, joiden kanssa oltiin sovittu hyvissä ajoin tämän päivän vierailusta mutta olin tosi lahjakkaasti unohtanut asian. Onneksi sentään oltiin kotona sadetta pitämässä, kauniilla kelillä oltaisiin oltu leikkipuistossa. Noloa.
 

Yhteistyössä