Te, ketkä kerrotte miehellenne aprillipilana olevanne raskaana

Ootteko aatelleet, miltä se miehestä tuntuis? Jos raskaus ei olisi miehen mielestä hyvä juttu, ja hän suuttuisi, olisiko se ok? Ja jos ei sitten leppyisikään kuitenkaan ihan heti kun kuulee että olisikin vain pilaa...

Tai jospa miehellä olisikin kova vauvakuume (vaikka salaa), ja hän riemastuisi, ja olisi tosi ilonen? Sitten pudotat pommin, et aprillia kultaseni, ei meille mitään vauvoja tuu... Miltä se pettymys tuntuis?

Ehkä oon tosikko, mut mun mielestä raskaus (ja siihen liittyvät asiat) on TOSI huono aihe pilailuun. Ja harmittaa niiden miesten puolesta jotka tulevat höynäytetyks tommosessa asiassa....
 
NewArtRiot
En mäkään varmaan kehtais sellasta väittää, jos raskaus olis mulle vielä mahdollista. Nyt kun on niin mahottomat ehkäisyt, niin voisin kyllä moista väittääkin. Ei ukko kyllä uskois..
 
akateeminen äiti
jokainen varmaan tietää parhaiten, mistä oman miehensä kanssa voi pilailla! jos asia on ap:n perheessä tabu pilailun suhteen, niin sitä se ei varmasti ole jokaisessa perheessä!
 
Mä olen huijannut tällä usemapana vuonna ja ihan hyvin tuo on suhtautunut. Järkytys se sille olisi, mutta paljastan pilan niin pian että se selviää vain säikähdyksellä.

Ihan riippuu ihmisestä kenelle pilaa tekee, kaikille ei voi tehdä, mutta mä tunnen mieheni ja sen suhtautumisen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No mua ei naurata tuollaiset jutut, oma kroppa kun on kerran kivasti aprillannut tuulimunaraskauden muodossa.
Olen mäkin saanut keskenmenon ja surrut sitä, mutta silti ymmärrän että joku voi miehelleen tehdä tuollaisen pilan.
Joo, ihan rauhassa voi omalle miehelleen tehdä tuollaisen "pilan" jos joku haluaa. Siitä vaan.
 
se mikä
sun mielestä on mautonta on muitten mielestä ratkiriemukasta. hieman pitää huumoria olla.
vai aprillaatko omaa miestäs sillä että vessapaperi oli päässy loppumaan ?
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
No mua ei naurata tuollaiset jutut, oma kroppa kun on kerran kivasti aprillannut tuulimunaraskauden muodossa.
Olen mäkin saanut keskenmenon ja surrut sitä, mutta silti ymmärrän että joku voi miehelleen tehdä tuollaisen pilan.
Olen myös saanut km ja surin sitä, mutta se on mennyttä ja olen päästänyt siitä asiasta irti. Ymmärrän kyllä että sellasille kellä on sattunut menetyksiä paljon tai lähiaikoina, ei tällänen läppä tunnu hauskalta, mutta ehkä sitten ei kannattaisi kiusata itseään ja lukea..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No tuota noin, kun ihmisillä on todella erilaisia huumorintajuja. Se mikä ei ole sun mielestä lainkaan hauskaa voi toisen mielestä olla aivan hulvattoman hauskaa.
juurikin näin. oletko muuten ap kuullut mustasta huumorista? mitäs siitä tykkäät?siinäpä vasta heitetäänkin herjaa asioista joita ei oikein muut kuin asianomaiset tahdo ymmärtää. ( erityisesti vakavasti sairaat tms )
 
Alkuperäinen kirjoittaja se mikä:
sun mielestä on mautonta on muitten mielestä ratkiriemukasta. hieman pitää huumoria olla.
vai aprillaatko omaa miestäs sillä että vessapaperi oli päässy loppumaan ?
No mun mielestä tosiaan on outo huumorintaju, jos tommosta asiaa pitää ratkiriemukkaana.... Piloja voi keksiä monesta muustakin aiheesta. Eikä mulla oo tarvetta huijata miestäni yhtään millään aiheella näin aprillipäivänä muutenkaan, lähinnä ne on mun mielestä lasten juttuja..

 
i toimisi
No meillä toi ei olisi hauska juttu. Mulla on suunnaton vauvakuume ja mies ei missään nimessä suostu. Jos kuitenkin näin väittäisin, mies olisi ensin raivona ja sitten helpottunut kun olikin aprillia. Mutta tiedän, että seksiä olisi turha sen jälkeen enää pyytää :whistle: Todennäköisesti mies olisi niin pahasti pelästynyt, että ei uskaltaisi enää ottaa minkäänlaista riskiä.
 

Yhteistyössä