vierailija
Hei, voitteko kertoa tähän perusteluita? Miksi ihmeessä? Onko asiat nyt hyvin ja menossa hyvään suuntaan?
Elätkö omassa kuplassa?Niin, kai täälläkin niitä on?
Juuri näin.SDP ja Vasemmisto on pienituloisen puolella. Kokoomus ajaa vain ison rahan etua, persut taas muuten mahdoton. Persujen ihmiskäsitys negatiivinen. Muissa ketjuissa muut perustelleet laajasti persujen huonouden.
Sitten on vielä muita puolueita, mutta ne eivät myöskään eirtyisesti aja pienituloisen asiaa.
Siinäpä se lyhyköisyydessöön.
Itse en äänestä taktisesti vaan ääni menee jommalle kummalle näistä. Vihreät olisi kolmas vaihtoehto, mutta ei tällä kertaa.
Asiat ovat hyvin ja menevät vieläkin parempaan suuntaan.Hei, voitteko kertoa tähän perusteluita? Miksi ihmeessä? Onko asiat nyt hyvin ja menossa hyvään suuntaan?
Tarkoittaako tämä sitä, että nykypolitiikassa sit vain keskiluokka kärsii? Siis mulle ainakin on tullut asuminen, ruoka, polttoaineet kalliiksi, palkka riittämättömäksi ja pian olen luottotiedoton, asunnoton, autoton työtön, joka niin ikään tarvii sosiaalitukia elääkseen. Onko se sitten mielestänne vaihtoehto? Kukas sen minunkin elämisen silloin maksaa? Kohta meitä on sit varmaan kortistossa vaan entistä enemmän.SDP ja Vasemmisto on pienituloisen puolella. Kokoomus ajaa vain ison rahan etua, persut taas muuten mahdoton. Persujen ihmiskäsitys negatiivinen. Muissa ketjuissa muut perustelleet laajasti persujen huonouden.
Sitten on vielä muita puolueita, mutta ne eivät myöskään eirtyisesti aja pienituloisen asiaa.
Itse en äänestä taktisesti vaan ääni menee jommalle kummalle näistä. Vihreät olisi kolmas vaihtoehto, mutta ei tällä kertaa.
Tiivistit ytimen. Mulle vaan vihreät ei ole ollu vaihtoehto johtuen energia- ja maaseutupolitiikasta .SDP ja Vasemmisto on pienituloisen puolella. Kokoomus ajaa vain ison rahan etua, persut taas muuten mahdoton. Persujen ihmiskäsitys negatiivinen. Muissa ketjuissa muut perustelleet laajasti persujen huonouden.
Miten isolla varallisuudella pääsee ylempään keskiluokkaan?Tiivistit ytimen. Mulle vaan vihreät ei ole ollu vaihtoehto johtuen energia- ja maaseutupolitiikasta .
Perhe on varallisuudeltaan "ylempää keskiluokkaa". Silti äänestän tässä maailman tilanteessa mieluummin ihmisten tukemista, kuin päinvastoin.
Sen verran osaan tuota matiikkaakin, et persujen leikkaus kehitysavusta ei riitä laskemaan suomalaisilta bensan ja elämisen kustannuksia. En tiedä, miten ne meinaa asian hoitaa, joten sieltä on tulossa jonkinmoinen jytkykurjistus.
Kehitysavun lopettamisella päästään hyvään alkuun ja se raha ei ole suomalaisilta pois. Yhdellä hallituskaudella kehitysapuun hukkuu 5000 miljoonaa euroa. Mun mielestä se on iso raha, mites sun mielestä?.
Sen verran osaan tuota matiikkaakin, et persujen leikkaus kehitysavusta ei riitä laskemaan suomalaisilta bensan ja elämisen kustannuksia.
Sinun kannattaa ensin ottaa selvää mitä kehitysapu on ja mitä hyvää siitä seuraa.Kehitysavun lopettamisella päästään hyvään alkuun ja se raha ei ole suomalaisilta pois. Yhdellä hallituskaudella kehitysapuun hukkuu 5000 miljoonaa euroa. Mun mielestä se on iso raha, mites sun mielestä?
Suomikin on muuten saanut kehitysapua.Kehitysavun lopettamisella päästään hyvään alkuun ja se raha ei ole suomalaisilta pois. Yhdellä hallituskaudella kehitysapuun hukkuu 5000 miljoonaa euroa. Mun mielestä se on iso raha, mites sun mielestä?
Koska, missä ja keneltä?Suomikin on muuten saanut kehitysapua.
No mitä hyvää on seurannut Suomen 60 vuoden ajan maksamasta kehitysavusta?Sinun kannattaa ensin ottaa selvää mitä kehitysapu on ja mitä hyvää siitä seuraa.
Persuilla on valtavia aukkoja sivistyksessä ja yleistiedossa. Ihan turha hukata aikaansa kädestä pitäen opettamiseen. Netistä ja paperille painetusta tiedosta löydät vastaukset tietoaukkoihisi.
Menikö ne hyvin menetettynä vuosikymmenenä 2010->?Hei, voitteko kertoa tähän perusteluita? Miksi ihmeessä? Onko asiat nyt hyvin ja menossa hyvään suuntaan?
Mahtaisko olla valtion suojatyöpaikat ja turhat virat? Sinne menee miljoonia!Tiivistit ytimen. Mulle vaan vihreät ei ole ollu vaihtoehto johtuen energia- ja maaseutupolitiikasta .
Perhe on varallisuudeltaan "ylempää keskiluokkaa". Silti äänestän tässä maailman tilanteessa mieluummin ihmisten tukemista, kuin päinvastoin.
Sen verran osaan tuota matiikkaakin, et persujen leikkaus kehitysavusta ei riitä laskemaan suomalaisilta bensan ja elämisen kustannuksia. En tiedä, miten ne meinaa asian hoitaa, joten sieltä on tulossa jonkinmoinen jytkykurjistus.
Joo, mut kehitysapu on kirjattu perustuslakiin.No mitä hyvää on seurannut Suomen 60 vuoden ajan maksamasta kehitysavusta?
Suomella olisi Norjan öljyrahastoa vastaava oma rahasto jos vuosikymmenien aikana kehitysapuun hukatut rahat olisi sijoitettu pörssiosakkeisiin.
Vaihtoehtona olisikin sitten kaupalliset tai poliittiset uutiset. Periaatteessa YLE tarjoaa puolueettomia uutisia, joista sitten saa vapaasti napista, että on eri mieltä tai asia esitetty väärällä tavalla.Mahtaisko olla valtion suojatyöpaikat ja turhat virat? Sinne menee miljoonia!
Onko sinusta muuten reilua maksaa Yle veroa? Olisko mitään jos vaikka Ylekin alkaisi saamaan ihan itse toimintansa kannattamaan ilman et sitä verorahoin tuetaan? Oletko katsonut, ketkä siellä istuu…
Meillä on jo kaupalliset (MTV) ja poliittiset (YLE) uutiset.Vaihtoehtona olisikin sitten kaupalliset tai poliittiset uutiset. Periaatteessa YLE tarjoaa puolueettomia uutisia, joista sitten saa vapaasti napista, että on eri mieltä tai asia esitetty väärällä tavalla.
Nyt Suomessa on muutama vaihtoehtomedia. Ajattelee, kun jokainen uutinen olisi samaa tasoa.
Ja hintojen nousuhan on pääministerin syyTarkoittaako tämä sitä, että nykypolitiikassa sit vain keskiluokka kärsii? Siis mulle ainakin on tullut asuminen, ruoka, polttoaineet kalliiksi, palkka riittämättömäksi ja pian olen luottotiedoton, asunnoton, autoton työtön, joka niin ikään tarvii sosiaalitukia elääkseen. Onko se sitten mielestänne vaihtoehto? Kukas sen minunkin elämisen silloin maksaa? Kohta meitä on sit varmaan kortistossa vaan entistä enemmän.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat