Te ketkä olette käyttäneet vauvaa vyöhyketerapiassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattilainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ammattilainen

Vieras
Mikä vaiva, oliko apua, montako käyntikertaa tarvitte? Meillä 6 kk neitokaisella on kamala ummetus. Ollut koko ikänsä ja nyt vaan pahenee kun kiinteät aloitettiin... Jotain apua tarttis saada, kun luumu sun muut perinteiset ei auta.

Missä te tamperelaiset olette käyttäneet vauvojanne? Olisko suositusta jostain vauvoihin erikoistuneesta vyöhyketerapeutista? Paljonko muuten käynti maksaa noin suunnilleen? (Mä oon kyllä valmis maksamaan melkein mitä vaan jos apu löytyy.)

Siinäpä kysymyksiä kerrakseen.

meillä oli kolmen viikon ikäinen poika, jolla oli koliikki. kävimme kolme kertaa ja huudot loppui kuin seinään. siinä juuri hoidettiin suolistoa. meillä kakka alkoi tulemaan ja masuvaivat loppuivat. treellä on yksi todella hyvä terapeutti, joka osaa hommansa. olikohan se noin 20 e jos kävi siellä kerta ... ja noin 30 e jos kävi kotona kerta. en viitsi tähän laittaa nimeä ja puh. nroo.

Kiitos! Hassua, mun viesteissä ei näy sitä kirjekuoren kuvaa tuossa nikin alla mistä sen y-viestin yleensä pystyy lähettää... !! VAi onko se niin että ittellä ei näy? :whistle:

Me käytettiin tyttöä mahavaivojen takia täällä http://www.kolumbus.fi/tarja.repo/vyohyketerapia.html .
Meille ei apua ollut, mutta hyvin tuntui pätevältä ja ymmärtääkseni moni häneltä avun saanut. Meillä vatsavaivojen takaa löytyi allergia.