Mulla kukki viime raskaudessa, tyttö tuli.
Nyt kukkii taas, eli tyttö vissiin nytkin tulossa
Nyt kukkii taas, eli tyttö vissiin nytkin tulossa
Eli mulla on mahdollisuus vielä poikaan? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Herttainen päätelmä
Kumpaakin mallia on minulla, eli osaltani kumoan teoriasi.
Mä kallistun sanomattakin tyttöön, meidän suvussa on vaan ollut tapana tehdä tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.
Ja siltikin voi yllättyä salissa.
Mulle sanottiin. Mä olin lähinnä tyrmistynyt, mutta positiivisella tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mä kallistun sanomattakin tyttöön, meidän suvussa on vaan ollut tapana tehdä tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.
Varmaan pelästyisin, jos rakenneultrassa sanottaisiin, et poika tää on
Eikä kannata luottaa ultraankaan, ultrassa oli ihan papereihin merkattu, että tyttö mutta kyllä oli meidän likalla komiat pallitAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.
Meillä on molemmilla kerroilla pitäneet paikkansa.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Eikä kannata luottaa ultraankaan, ultrassa oli ihan papereihin merkattu, että tyttö mutta kyllä oli meidän likalla komiat pallitAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pitää BV lukea kaikki ennusmerkit ja enneunet, laskea kummatko merkit puoltaa poikaa/tyttöä enemmän.