te kenellä on älvsbytalo!

meillä on älvsbytalo ja kaappien seiniä ei tapetoida jos sanot tapetoijalle että niitä ei saa tapetoida. meillä ei ole tapettia ainoankaan kaapin sivussa!!! tyytyväinen olen kotiini puheista huolimatta! EI MITÄÄN MOITTIMISTA!!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 23:03 vieras kirjoitti:
mamma03: mitä olette tykänneet? Oletteko olleet tyytyväisiä?? meille tulee kuukauden kuluttua älvsbypaketti :) innolla odotetaan.
Me ollaan kyllä tykätty, ei mitään valittamista. Ja ne tapetoidut kaapin seinätkin on ihan kivat. Nyt pitäis kovalla kiireellä ruveta pihahommiin. No jos nyt ensin sais ees nurmikon niin sit vois pikkuhiljaa katsoo mitä minnekin laittaa. Onnea teidän tulevalle älvärille! :flower: :flower:
 
kiitos mamma03 B)

Kyllä sitä jo malttamattomana odottaakin. Mulla vaan on kauhea stressi ollut noiden kaappien tapetoinnin kanssa. Kun makuuhuoneista ne saisi tapetoida kyllä mutta keittiöstä ja kodinhoitohuoneesta ei missään nimessä. Mutta jos ne jätetään tapetoimatta niin täytyykö niille tehdä itse sitten jotain (maalata, tasoittaa..)??
 
meille tulee ainikki, se pienin. Mutta tää on meidän ensiasunto ja koska ollaan kahdestaan vielä niin ihan hyvin riittää. Minä tykkäsin myös pohjaratkaisusta (etenkin erillisestä keittiöstä).
Itse olen nyt tullut siihen tulokseen että en halua niitä kaapien sivuja tapetoitavan. Makkarissa se vielä olisi ihan ok mutta esim keittiössä.. oivoi :/

Mitäs malleja täällä muilla on? ja mitä olette tykänneet?
 
Lukekaa artikkeli uudesta kirkko ja kaupunki lehdestä. (Helsingin) Talossa oli pahoja rakennusvirheitä ja talo homehtui nopeasti. Talofirman palvelu ontui, eivätkä olisi korjanneet vikaa kunnolla. Jokaisen ätalon omistajan kannattaa tarkistaa onko omassa talossa vastaavia puutteita.
 
elvie laiskana
Mutta muistakaa että tuokin on yksi sadoista. Paljon on myös hyviä kokemuksia. Ja nykyisin ainakin melkein kaikki suomeen tilattavat talot tehdään suomen tehtaalla kauhajoella.
Meillehän tuo talo on siis vasta tulossa ensi viikolla joten kokemuksia ei vielä ole mutta kerron heti kun niitä saadaan.
Ja huonoja asioitahan kerrotaan herkemmin kuin hyviä. Paljoa noita älväreitä ei kuitenkaan myynnissä näy...
 
meillä on
Meille tuli Älväri keväällä ja voin rehellisyyden nimissä sanoa, että olemme todella pettyneitä heidän palveluun.
Henkilökunta on äärettömän ylimielistä, eikä esim. edustajan puheista ota kukaan mitään vastuuta. Reklamaatioihin suhtauduttiin välinpitämättömästi ja vähäteltiin kaikkia ilmoittamiamme vikoja. Itse pitää tehdä yllättävän paljon. Parin viikon lomat meni molemmilta pystytysvaiheessa, joten se siitä avaimet käteen talosta..
Muuttopäivätakuu on vain myyntikikka, sillä meillä se venyi viikolla, mutta mitään korvausta/hyvitystä ei tullut. Kun sitä tiedustelin, he sanoivat, että voimme aivan hyvin muuttaa keskeneräiseen taloon.

Taloon itseensä olemme suht tyytyväisiä, mutta emme taatusti tule valitsemaan samaa pakettia seuraavalla kertaa. En jaksaisi taistella enää niiden ilkeiden ihmisten kanssa.
Ennemminkin valitsisin vanhemman Älvärin, jossa rakennuttaja on jo aikanaan tehtaan kanssa taistellut! :)
 

Yhteistyössä