te kenellä pitkät kynnet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vghyu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vghyu

Vieras
minulla nyt vihdoin pitkät kynnet, mutta kynnen aluset aina ihan mustat. siis likaa kynnen alla kauheasti vaikka en multakasoissa kaivelekkaan. kädet pesen useasti päivässä välillä käytän kynsiharjaa. mutta silti kynnealuset mustat. välillä puhdistan kynnenaluset appelsiini tikulla.

leikkanko kynnet lyhyiksi vai miten kynnenaluset saa pysymään puhtaana? kynsinauhavoidetta tai käsirasvaa kun laittaa niin sen jälkeen vielä herkemmin lika kertyy kynnen allle

Mulla kävi noin luonnollisten kynsien kanssa, mutta nyt on ollut rakennekynnet vuoden verran, eikä niiden alle keräänny likaa ollenkaan samaan malliin. Melko hintava ratkaisuhan tämä tuohon ongelmaan toki on, mutta lisäetuna saat satavarmasti lohkeilemattomat kynnet!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kävi noin luonnollisten kynsien kanssa, mutta nyt on ollut rakennekynnet vuoden verran, eikä niiden alle keräänny likaa ollenkaan samaan malliin. Melko hintava ratkaisuhan tämä tuohon ongelmaan toki on, mutta lisäetuna saat satavarmasti lohkeilemattomat kynnet!

joo minulla ihan omat kynnet, ei ole mitään rakennekynsiä.

Ei mullakaan ole koskaan likaa.

Sellasen oon huomannut, että jos oon just värjännyt hiukset, ja yön aikana oon vaikka raapinut päätäni, aamulla on tumma väriä kynsien alla :D

Mutta muuten ei kyllä oo mitään. Olisko kuitenkin joku juttu mitä teet, muttet tajua että siitä se lika kertyy?

Mulla ei mitään likaa, mutta kyllä ne tummuu alta. Käsi rasva on jostain syystä auttanut. Laitan yleensä jotain vaaleeta lakkaa (2-3krt viikossa). Eihän ne omat kynnet kai kenelläkään voi täysin kirkkaan/valkoiset ollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ss-polt:
Mulla ei mitään likaa, mutta kyllä ne tummuu alta. Käsi rasva on jostain syystä auttanut. Laitan yleensä jotain vaaleeta lakkaa (2-3krt viikossa). Eihän ne omat kynnet kai kenelläkään voi täysin kirkkaan/valkoiset ollakaan.

Mulla on ihan lakattomat pitkät omat kynnet eikä ne minusta minkään kumman väriset ole. Ihan vähän hailakasti läpinäkyvät luonnonvalkoiset päät niissä.
Ei pahemmin ole kyllä lika kertynyt, pesen usein käsiä ja viilailen vähän varmaan joka päivä joka voi vaikuttaa asiaan.

Minulla on aina pitkät kynnet, siis tosi pitkät. Jos on semipitkät niin likaa jää kynsien alle, mutta kun on oikeasti pitkät niin ei jää.
Mun kunnet ovat 0,5cm yli sormenpään vastaleikattuina.

Alkuperäinen kirjoittaja Olen huomannut..:
Minulla on aina pitkät kynnet, siis tosi pitkät. Jos on semipitkät niin likaa jää kynsien alle, mutta kun on oikeasti pitkät niin ei jää.
Mun kunnet ovat 0,5cm yli sormenpään vastaleikattuina.

No tuolleen 0,5cm yli sormen pään on mullakin normaalisti silloin kun kynsi on katkennut tai olen leikkannu sen eikä silloinkaan kyllä likaa jää sen enempää kuin pitkänä. Sitten ihan ihan lyhyinä niin likaa kertyy nopeemmin ja lähtee hankalammin pois.

Yhteistyössä