Te kenellä osuuspankin tili, näkyykö teillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja op asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

op asiakas

Vieras
esim asumistuki päivää ennen tilitiedoissa, mutta ei vielä käytettävissä olevassa kohdassa, eli näkyy että rahat tulevat seuraavana päivänä, mutta eivät ole vielä käytettävissä?saikohan tästä mitään selvää :D ja jos näkyy niin mihin kellon aikaan se näkyy?itse tässä odottelen toimeentulotuki rahoja nordeasta ja ne muistaakseni näkyvät tuolla lailla, mutta sitä aikaa tässä nyt tosiaan mietin. sosiaalitoimistosta rahat laitettu eteenpäin 14.00.

minä olen päivitellyt sivua jo kohta tunnin ajan, koska en tiedä monelta alkavat näkymään. sosiaalitoimistosta sanoivat että heiltä asiat menevät eteenpäin kahdelta, joten kauankohan vielä menee että näkyy?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En muista mihin aikaan näkyvät.Olisko päivällä/alkuillasta.Eo oikeastaan hajuakaan.Illalla kyllä on ainakin

Näkynyt jäi ppis.
Ja kelan rahat tulleet tilille heti puolen yön jälkeen.Siis käytettäviksi.

jotkut rahat näkyy ja jotkut ei. palkka näkyy,kelan joku etuus on myös näkynyt. elatusmaksu joka tulee ulosotonkautta ei ainakaan näy. mä luulen että noi palkat ja etuudet näkyy sentakia kun ne on jo maksettu ehkä aikasemmin että varmasti on tilillä se tiettypäivä. kun taas toimeentulotuessa se maksetaan joskus ja jouluna.

lähinnä nyt kaipaisin sitä aikaa että monelta alkavat näkymään?aina ennen olen käynyt vasta illalla katsomassa ja silloin on, mutta näkyvätköhän viimeistään silloin kun pankit menevät kiinni?

Vaikka se on toimistosta laitettu klo 14 niin riippuu siittä miten on "pankki-ajot" ja miten pankissa niitä "pomivat" ja varsinkin kun on eripankin tileistä kyse niin voi olla että ei edes tänään ole tilillä...

MEillä sanotaan asiakkaille aina että kaks pankkipäivää ennen kun on tilillä...

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini75:
Vaikka se on toimistosta laitettu klo 14 niin riippuu siittä miten on "pankki-ajot" ja miten pankissa niitä "pomivat" ja varsinkin kun on eripankin tileistä kyse niin voi olla että ei edes tänään ole tilillä...

MEillä sanotaan asiakkaille aina että kaks pankkipäivää ennen kun on tilillä...

ei rahat olekkaan tänään nostettavissa, mutta näkyvät aina päivää ennen että paljon seuraavana päivänä rahaa tulee ja aina on tullut seuraavana päivänä rahat kun on laitettu maksuun. koskaan ei ole mennyt 2 päivää

Lapsilisä, kotihoidontuki ja mun palkka näkyy etukäteen. Muistaakseni myös opintotuki näkyi, samoin äitiyspäiväraha. Miehen palkka ei näy etukäteen vaan vasta kun se tulee.

Mä siis tavallaan ymmärrän ton logiikan mutten osaa selittää. Eli jos se maksetaan "manuaalisesti'", esim pienen firman palkat monasti (maksetaan jokanen "erikseen", palkanlaskija hoitaa ), se näkyy vasta kun tulee.

Jos taas kyse on sellasesta jonka joku "isompi firma" maksaa (eli jos on paljon työntekijöitä, palkat menee ylees tilitoimiston kautta ), tai Kelasta, se näkyy. Eli ne mitkä on varmistettu et on tiettynä päivänä nostettavissa vaikka ois "ajettu" jo aiemmin, näkyy etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja op asiakas:
edelleen kyselisin sitä että monelta ne ovat teillä näkyneet?en sitä että näkyvätkö vai eivät

Op:ssä taitaa ajot olla muistaakseni pankin sulkeutuessa tai sit klo. 18.00 ja sit klo 24.00 eli kyllä sulla pitäis jo näkyä se.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja op asiakas:
edelleen kyselisin sitä että monelta ne ovat teillä näkyneet?en sitä että näkyvätkö vai eivät

Op:ssä taitaa ajot olla muistaakseni pankin sulkeutuessa tai sit klo. 18.00 ja sit klo 24.00 eli kyllä sulla pitäis jo näkyä se.

ei näy :( ihmetyttää sinänsä koska jos nordeasta siirtää osuuspankkiin rahaa niin rahat ovat aina tilillä seuraavana päivänä ja tässä tilanteessa toimeentulotuki rahat, ne ovat aina ennen näkyneet edellisenä iltana viimeistään että ovat tilillä seuraavana päivänä, miksi eivät nyt..vai voiko olla vielä joku myöhempikin aika?

Yhteistyössä