te kenellä on silikonit tai kuka niistä tietää enemmän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
onko mahdollista että silikonit ei näytä tältä ?
http://4.bp.blogspot.com/_PI7wjLj-shM/Sm4e1mIJXjI/AAAAAAAAFyU/BX2NaGR_UJg/s400/nimetön.bmp

eli siis tollaset luonnottomat pallot, pyöreet joista näkee tasan tarkkaan kilometrin päähän ettei ne oo aidot ?
ja onko totta et silikonit on kivikovat ?
Kyse on nyt siis sellasen about desin silikoneista per tissi. Tuleeko pienemmistä sitte "aidommat" ? kaipaan oikeaa tietoa, en kauhutarinoita siitä miten on menny tissit pieleen ja ihmisiä kuollu, niitä on kuultu jo.
ja joo, meinasin sanoo et kaverin puolesta kyselen, mut paskat, omista tissseistäni on kysymys.

aidon näköiset ovat ja laitettu lihaksen alle. VB varmaan pyöreän malliset ja lihaksen päällä joka tekee pallo efektin. Itsellä on pisaranmalliset koteloitumistakuulla olevat silikonit. Koko ei ratkaise hintaa. Yleensä koko valitaan kroppaan sopivaksi eli riippuu paljon on esim löysää nahkaa. Itse suunnittelin C kuppia mutta näistä tulikin D. Leikkaava lääkäri sanoi et valitsi leikkauksessa suuremman koon koska muuten ne olisivat roikkuneet. Mulla 310g per rinta.

no mä kerron nyt harmaana että mun tissejen otosta on 5v ja silloin oli kymppitonnin luokkaa. otin itselleni aika isot mutta ei ne oo kovat eikä huomaa kilometrin päähän että on silikonit, ei edes uimahallin saunassa alasti. kysymys ei oo rahallisesti siitä monen desin silikonit sulle tulee vaan siitä minkälainen operaatio sulle tulee ja se on yksilöllistä.

Silarssoneja on ainakin kahdenmallisia. Ns. pisaranmallisia, joiden pitäisi näyttää sitten luonnolliselta, sekä niitä puolipallonmuotoisia.

Joidenkin ihan suomalaisten plastiikkakirugisten klinikoiden sivuilta löytyy jtn. ennen ja jälkeen kuvia.

Desin silikonit on aika pienet. Niitä on tosiaan kahta mallia, pisaranmallisia eli ns. anatomisia ja sit noita victoria beckham -palloja. Ensiksimainitut on tietysti paljon luonnollisemmat.

Yhteistyössä