Te kenellä ei ole koskaan lentsua, tai mitään tauteja, miten te sen teette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo kans!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen töissä potilaiden parissa. Eli jatkuva pieni altistus kaikillep mahdollisille pöpöille ja vastustuskyky on loistoluokkaa. Kertaalleen on ollut poskiontelontulehdus aikuisiällä, pari kertaa mahatauti. Eläissäni olen tarvinnut yhden antibioottikuurin.

[QUOTE="hmm";29537136]Olenko ainoa joka oikeasti ei pese käsiään muutoin kun vessassakäydessä (silloinkin kyllä ihan väärin, jokusen sekunnin hinkkauksella, joka käsittääkseni vain pahentaa bakteeritilannetta) enkä varo mihin ulkona kosken, en myöskään mitä syön (siis normaalisti pestäväksi tarkoitettuja ruokia pesemättä, käsinsyötäviä ruokia käsiä pesemättä). koneella ollessani saatan imeskellä kynää tms ja annan eläinten syödä suoraan lautaseltani. Enkä sairasta juuri koskaan.

olempa kauhea ihminen nytkun alkoi miettimään :D[/QUOTE]

Et ole ainoa, täällä toinen yhtä kauhea :) Tosin jos meille tulee vieraita syömään niin silloin kyllä pesen käsiä kokkaillessa/leipoessa.

Sairastan ehkä max 4vuoden välein jonkun lyhyen flunssan. Koskaan en mitään vitamiineja ole syönyt enkä lääkekuurejakaan. Kynsiä puren, tupakoin enkä pese käsiä jatkuvasti. Vältän turhaa liikahygienisyyttä. Eli varmaan immuunikykyni on seurausta vähisestä kosketuksesta pöpöihin jatkuvasti.

Yhteistyössä