Te kellä on Mirenan kanssa jäänyt menkat pois tai tulee harvoin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siteet käsilaukussa ainako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siteet käsilaukussa ainako?

Vieras
Minkäslainen väli teidä'n menkoilla on,vai onko jäänyt ihan tyystin pois?Kun Mulla ollut kierukka kohta 2v ja vuodenvaihteeseen saakka oli koko 1,5v muuten menkat ihan normaalisti,paitsi niukkenivat koko ajan.Tammikuun alun jälkeen ei sitten näkynyt jälkeäkään menkoista,paitsi nyt,kun olivat vain hiukkasen normaalia niukemmat ja lyhyemmät.Onkohan mitenkään ennustettavissa,että tuleeko seuraavat menkat nyt taas kk päästä vai onko taas 5kk väliä,niinkuin tätä ennen?Mites teillä muilla on mennyt,vai voiko menkkojen tuloa ennustaa?

Mulla jäänyt menkat melkein kokonaan pois. Joskus tulee vähän vuotoa, mut tänä aikanakin varmaan about neljä kertaa parin päivän ajan tosi vähän. Epäsäännöllistä se on kyllä. En ainakaan ite oo huomannut että sitä jotenkin vois ennustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Mulla jäänyt menkat melkein kokonaan pois. Joskus tulee vähän vuotoa, mut tänä aikanakin varmaan about neljä kertaa parin päivän ajan tosi vähän. Epäsäännöllistä se on kyllä. En ainakaan ite oo huomannut että sitä jotenkin vois ennustaa.

Tosi ärsyttävää,nyt ei tullut edes sen "normaalikierron"mukaan laskettuna oikeeseen eikaan,että ois voinut jotenkin poisjääneiden menkkojen perusteella laskee ja ennustaa...Ja nytkään en huomannut kun vasta sitten kun menin vessaan,että oli ihan veressä joka paikka,housut ja kaikki.Ei kiva,jos sattuis jossain muualla ku kotona.Eikä siteitä nyt aina voi varultakaan housuissa pitää...Mitähän keksis,ettei tuota "vahinkoa"käy uudestaan?

Yhteistyössä