Te, Keillä on Tyttö ja Poika: Oliko Raskauksissa Mitään Eroja?

• Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti
meillä: poika, tyttö, poika ja nyt tulossa tyttö.

Tytöistä olen oksentanut rv 5/6 - 12/16 kun pojista olen oksentanut rv 7/8 - 24/25.

Oikeastaan muuta eroa ei ole ollut..... Mutta kun tästä uudesta tulokkaasta aloin oksentamaan rv 5 niin olin 100% varma, että tyttö tulee =)

Oli ne sillai erilaisia että pojalta oksensin vähemmän. Mutta nyt odotan kolmatta rv:lla 36, tyttö vissiin on ja pahoinvointia ei ollut ollenkaan..joten ei ne oireet aina mene sen mukaan kumpaa odottaa.:)

poika ja tyttö
Melko samanlaiset raskaudet. Jälkikäteen ajatellen nyt tyttöä odottaessa närästi loppuvaiheessa, poikaa odottaessa ei juurikaan närästänyt. Olin myös ehkä ärhäkämmällä tuulella tyttöä odottaessa.. Pahoinvointia ei ollut kummassakaan raskaudessa eikä muitakaan vaivoja. Paino nousi suunnilleen saman verran molemmilla kerroilla ja mahakin oli aika edessä - tosin työkaveri sanoi nyt tyttöä odottaessa ihan vikalla viikolla, että nyt on maha selvästi levinnyt!

Mulla oli molemmista tytöistä pahaolo ja etominen koko raskauden alusta loppuun, molemmat ei myöskään meinanneet poistua yksiöstään millään keinolla. Kaikki kolme poikaa oli raskausaikana helpompia, ehkä vieläkin ovat omalla tavallaan helpompia. Ehkä ne on ne hormoonit, äidillä ja tyttärellä, alusta lähtien.

Oli erilaiset. Poikia odottaessa ei mitään ihmeemmin ollut, kun taas tyttöä odottaessa kamala pahoinvointi, närästys, suonenvetoja, turvotusta ja kaikkea mahdollista muutakin vähemmän mukavaa. Tytöstä jäi vielä muistoksi minulle napatyräkin, tosin se ehkä ei liittynyt siihen sukupuoleen mitenkään ;)

vieras
poikaa odottaessa ei tarvinnut oksentaa kertaakaan, lievää etomista. seksi ei maistunut.
tyttöä odottaessa kamala pahoinvointi ja oksentamista. seksi maistui, varsinkin loppuajasta. mielialat vaihteli enemmän.
molemmissa KAMALA närästys loppuajasta, suonenvetoa.

höps'löör'
poikia odotellessa ei aamuisin yrjöttänyt ja olin ihan sportti kokoajan, siis kävin tavallista enenmmän lenkillä, pyöräilee jopa kaikki liikunta oli mieleen.. tytön kohdalla taas yrjötti tosi paljon aamulla ja ei sitte millää ois edes ulos lenkille viittinyt mennä...

Yhteistyössä