Te keillä käy "putkimiehet", sallisitteko miehillenne

  • Viestiketjun aloittaja JaanaH
  • Ensimmäinen viesti
JaanaH
että päivällä kävisi "ruoanlaittajia" tai pesukoneen käyttäjiä vähän miestä "auttelemassa"? Jos kerran naisen ollessa kotona, voi käydä huoltomiehet vähän putkia ja paikkoja aukomassa.

Luotatteko mieheen niin paljon, että hän voisi kotiin soittaa pikku-pikku-apulaista jostain siivousfirmasta kun te olette töissä ja mies vapaalla?
 
Blue
Hohhoijakkaa....

No jos tarvetta olisi "siivoukselle" niin edottomasti saisi "pikku-pikku-siivooja" tulla "siistimään" meille paikkoja miehen yksinollessa siinä missä "putkimieskin" voisi tulla "putkia rassailemaan" mun yksinollessa.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor ja Data
"Trööt"
Meidän uuden asunnon remontti-/muuttosiivous oli tehty huonosti, niin meillä kävi siivoojat uudelleen kun minä olin töissä ja mies kotona.

Oisko nyt eron paikka :xmas:

Samoin täällä on käynyt moneen otteeseen mm. vesimittarin lukija, sähkömies ja jopa nämä kauhistuttavat putkimiehet, kun oon ollut yksin kotona ja mies pahaa-aavistamattomana töissä. Apuva!

Mites muuten kun mun miehen kaveri on putkimies? Mitäs jos ne salaa rassaa toistensa putkia aina kun "käyvät kuntosalilla" yhdessä? Pitäiskö vähintään tän takia nyt erota, ihan vaan varmuuden vuoksi?
 

Yhteistyössä