yön pohtija
joiden kanssa juhlia tms. kaipaatteko sellaista? Mitä olette tehneet sen eteen että saisitte? Miksi teillä ei ole ystäviä?
Hiukka sama homma joo täälläkin.... laitto pari viestii mutta sitte niittenki tulo vaan loppu....Alkuperäinen kirjoittaja ikuisesti yksinäinen:Mä laitoin ilmoituksen tänne, mut ei ketään kiinnostanut.
Sama täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja tää yks:Hiukka sama homma joo täälläkin.... laitto pari viestii mutta sitte niittenki tulo vaan loppu....Alkuperäinen kirjoittaja ikuisesti yksinäinen:Mä laitoin ilmoituksen tänne, mut ei ketään kiinnostanut.
En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja .......................:Sama täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja tää yks:Hiukka sama homma joo täälläkin.... laitto pari viestii mutta sitte niittenki tulo vaan loppu....Alkuperäinen kirjoittaja ikuisesti yksinäinen:Mä laitoin ilmoituksen tänne, mut ei ketään kiinnostanut.
Miks ihmiset edes vastaa niihin jos ne ei sit haluakkaan ystäviä?
Alkuperäinen kirjoittaja Maaliskala:En tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja .......................:Sama täälläkin.Alkuperäinen kirjoittaja tää yks:Hiukka sama homma joo täälläkin.... laitto pari viestii mutta sitte niittenki tulo vaan loppu....Alkuperäinen kirjoittaja ikuisesti yksinäinen:Mä laitoin ilmoituksen tänne, mut ei ketään kiinnostanut.
Miks ihmiset edes vastaa niihin jos ne ei sit haluakkaan ystäviä?
samaa mäkin oon miettiny...
Mullakin pari hyvää ystävää, mutta kun ei huvita käydä iltamenoissa(itsellä pienet lapset kotona ja viikonloput ainoaa yhteistä perheaikaa miehen ja lasten kanssa) niin usein yhteydenpito jää tekstareihin. Miehellä ei yhtään hyvää ystävää täällä, joten on aina vapaalla kotona. Ystävien, joilla on lapsia, kanssa käydään joskus shoppailemassa, mutta sekin on nyt vähän jäänyt kun lapset ei jaksa kierrellä kaupoissa ja omatkin hermot meneeAlkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Mulla on yksi ystävä, ja senkin suhteen vaaliminen on joskus tuskaa. Eli sitä kun pitää juosta baareissa ja hypätä shoppilemassa. En vaan jaksa sitä. Mun oma mies on mun paras ystävä. Ja tulen hyvin toimeen sisaruksieni kanssa, he ovat takuulla samalla aaltopituudella kanssani.
Ja en tosaian ole vanha, alle 25, mutta joskus tuntuu että sitä vaan on vanha kun on niin tarkka =)Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:On ystäviä, mutta eri paikkakunnalla. Heitä näen säännöllisesti ja olen heidän kanssaan päivittäin tekemisissä.
Kaipasinkin ehkä enemmän jotain kaveria tms, jonka kanssa käydä kahvilla..kuten joku jo sanoikin aiemmin, että "ex tempore"-tyylillä. Eli tällaista lähinnä kaipaan.
Miksi en ole uudelta paikkakunnalta löytänyt kaveria/ystäviä? No en oo hirveesti nähnyt kyllä vaivaakaan, yhden kanssa on aina aikataulut huonosti (työt ja opiskelu ja parisuhde ja kumpasellakin kaikki eri aikaan vielä) ja muut sitten..ovat vähän väärän ikäsiä. Eli joko niitä, jotka roikkuvat baarissa ja iskevät poikia (en viittis puhua vielä miehistä heidän tapauksissaan ja sitten taas niitä..joilla se perhe jo on ja joita on ehkä vapaa-ajalla siitä syystä vaikea lähestyä. Itse olen siis juuri väliinputoaja. Lisäksi olen erittäin tarkka siitä, että vaikka on kuinka kaveri, niin että myös hän on luotettava. Ja näin ei aina ole, joten sekin on vähän jarrutellut. Minusta on kaiketi tullut "vanha ja kärttyinen ja epäileväinen", mutta en vaan halua sellaisia kavereitakaan, joihin en voi luottaa.
Eli itse olen ehkä vähän nirso tässä asiassa. Mutta ystävät/kaverit ois tosiaan koulun piiristä ja olen hieman epäluotettavan kuvan heistä saanut. Tai sellaiset, joiden kanssa olen tekemisissä..niin he ovat kertoneet, kuinka heitä on esimerkiksi haukuttu jossain koulun bileissä jne. Joten eipä tee hirveästi mieli tutustua heihin, eiköhän he minuakin ole haukkuneet, jos ovat muitakin pippaloista pois olleita haukkuneet. Ja ite oon ollut sairaana juuri tuolloin, kun noita alussa oli. Sen jälkeen ei ookkaan kiinnotsanut osallistua, ei innosta hirveästi osallistua haukkumatsempaloihin. Minua kiinnostaa ihan erilaiset asiat ja erilainen ystävyys..ei se biletys juuri kiinnosta, kun on parisuhteessa ja mukavampi olla se yö oman kullan kainalossa.