Te, keillä suonikohjuja - kehtaatteko käyttää kesällä sortseja tai lyhyitä hameita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyvästi kauniit sääret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyvästi kauniit sääret

Vieras
Pari viikkoa sitten huomasin kauhukseni, että mulle on tullu suonikohjut molempiin pohkeisiin! Synnytys takana ja perinnöllinen taipumus suonikohjuihin, joten olihan se toisaalta odotettavissakin.. silti harmittaa vietävästi.

Kehtaanko enää pitää kesällä sortseja ja hameita ollenkaan? Mites te muut suonikohjut omaavat ootte tehneet?

Ikää mulla vasta 28, joten olisi kurjaa loppuelämä verhota sääret vaan sukkahousuihin..

Olen kehdannut ja kehtaan. Kesän mittään kohjut ei edes pahasti erotu kun jalat ruskettuu. Mä kehtaa käyttää myös uimarannoilla bikineitä vaikka mun maha on kuin mikäkin ristinolla alue. Ja joskus en jaksa vedellä pois naisviiksiäni. Lisäksi viime viikolla opin palstalta et käsikarvatkin pitäis vedellä pois mitä en ole koskaan tehnyt vaikka käsikarvani ovat tummat.

Mulla on kans toisessa jalassa takana, mutta eipä se siitä pahemmin näy enkä ole kyllä ajatellut etten käyttäisi hameita tai shortseja kesällä. Enpä usko, että siihen kukaan mitään huomioo kiinnittää. Raskausaikana se näkyi selvemmin, mutta vaikka näkyis senkin verran niin pitäisin. Aina sitä ihmisellä jotain virheitä on ja mulla on sentään kroppa muuten kondiksessa niin enpä anna yhden suonikohjun hämätä. :D

kannattaa käydä operoimassa ne koivet - ei tartte verhota mihinkään :whistle:
Yksityiset asemat tekevät esim. suonien vaahtoruiskutuksia.
Mulla kanssa perinnöllinen " rasite" saada kohjut - raskausaikana ovat aina pullahtaneet.

No mulla ei ole, mutta jos tulee, niin aivan takuuvarmasti pidän shortseja tai hameita jatkossakin, jos lämmintä pitelee. Jos jotain muuta häiritsee, niin olkoot sitten kattelematta meikäläisen kinttuja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kans toisessa jalassa takana, mutta eipä se siitä pahemmin näy enkä ole kyllä ajatellut etten käyttäisi hameita tai shortseja kesällä. Enpä usko, että siihen kukaan mitään huomioo kiinnittää. Raskausaikana se näkyi selvemmin, mutta vaikka näkyis senkin verran niin pitäisin. Aina sitä ihmisellä jotain virheitä on ja mulla on sentään kroppa muuten kondiksessa niin enpä anna yhden suonikohjun hämätä. :D

Kiitos tästä kannustavasta viestistä. Olet ihana.

Hyvä tietää, että rusketus vähentää suonikohjujen näkymistä. Täytyy ottaa siis paljon aurinkoa:)

Kiitos muutenkin kaikille kannustuksesta. Jos kerran muutkin uskaltaa käyttää hameita, niin kai minäkin sitten:) Voi tosiaan olla, ettei muut niitä edes huomaa. Olen aina ollut ylpeä pitkistä sääristäni ja ne on ollu paras osa mua, siksi juuri säälittääkin, että nyt nekin on sitten "piloilla". Leikkaukseen en kyllä halua, mulla ei ole varaa sellaiseen, käsittääkseni sellainen maksaa pari tonnia yksityisellä, vähän turhan tyyristä.. ja julkinen puoli tuskin leikkaa ihan helposti.

No mulla on niin pahat suonikohjut ollut jo vuosia ennen ekaa synnytystäkään, että niitä ei peitä niin rusketukset kuin muutkaan poppakonstit.

Olen käyttänyt jo vuosia ainoastaan polvipituisia hameita ja mekkoja, sillä polvien kohdalla, takana ja polvien päällä, siniset suonet ovat paksuimmat ja voimakkaasti ulkonevat. Lisäksi kaikenlaiset paukamat ovat hyvin esillä. Iho on myös pahasti venynyt noiden ulkonevien suonien välillä ja ihossa on siis myös pikkuraskausarpia. Eli mun kukuisat suonikohjut kyllä näkee ja kauas!

Menen kyllä leikkaukseen, mutta ensin haluan saada lapsiluvun täyteen. Jos operaation tekee ja sitten tulee raskaaksi, suonikohjut voivat valitettavasti palata -ihan yhtä pahoina kuin ennenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
http://www.suomikuva.net/kuvagalleria/lataa/24458-18/36110_TYM.jpg

Esim. tollasia

Täytyy kyllä tunnustaa mielipiteensä muuttuminen, että verhoutuisin sukkiksiin jos jalat noin pahalta näyttäisi.. mulla on voimakkaan väriset verisuonet pohkeissa/polvitaipeissa mutta ne on onneksi ainakin omista silmistä pois :whistle:

Yhteistyössä