te keillä ollut hiustenpidennykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko niistä iloa ohuthiuksiselle, kun niitä "tuuhennuksinakin" mainostetaan? Saako kiinnityskohdat piiloon, niin että iloa riittää useammaksikin vikoksi sillä hinnalla?

Mulla on olllut jo yli puoli vuotta käytössä teippipidennykset, itse maksoin hiuksista n.200e mutta ne oli tutulta kampaajalta suhteilla hankittu. Laitosta ottaa 70e/6 viikon välein, siis hiukset irroitetaan, huolletaan ja pistetään takas. Itsellä oli lyhyt tukka johon kyllästyin ja nyt ala-selkään asti, vaatii kotona vaivaa ja aikaa laittaa ne, mutta on ihanat. En luovu ikinä!Suosittelen!
Teipit saa suht hyvin piiloon, vaikka olisi ohuet hiukset, ja kampaamoiden hinnoissa on eroja, kannattaa vertailla.

Onko ne työläät hoitaa? Pystyykö pesemään usein, jumpan, lenkin jne jälkeen? Voiko tosiaan laittaa lyhyihinkin hiuksiin? Mun oma kampaaja(joka ei tee pidennyksiä) sanoi, että ohuissa hiuksissa eivät näytä hyviltä.

Alkuperäinen kirjoittaja töötti:
Mulla on olllut jo yli puoli vuotta käytössä teippipidennykset, itse maksoin hiuksista n.200e mutta ne oli tutulta kampaajalta suhteilla hankittu. Laitosta ottaa 70e/6 viikon välein, siis hiukset irroitetaan, huolletaan ja pistetään takas. Itsellä oli lyhyt tukka johon kyllästyin ja nyt ala-selkään asti, vaatii kotona vaivaa ja aikaa laittaa ne, mutta on ihanat. En luovu ikinä!Suosittelen!
Teipit saa suht hyvin piiloon, vaikka olisi ohuet hiukset, ja kampaamoiden hinnoissa on eroja, kannattaa vertailla.

Yhteistyössä