Te keillä menee suhteessa vähän heikosti, alkakaa harrastamaan seksiä paljon, se auttaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D :D :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut nykyisen mieheni kanssa reilu kaksi vuotta ja olemme harrastaneet seksiä lähes joka päivä (tietty jos toinen reissussa, niin tullut luonnollinen paussi). Aina ei olla loppuun asti, mutta joka päivä hyväillään toisiamme ja annamme orgasmit edes toiselle. Rakkautemme vain kasvaa päivä päivältä. Toisin oli ensimmäisessä suhteessani, jossa seksiä harvoin

mua ällöttää mies. mua ei kiinnosta täl hetkellä yhtään sen ehdotukset seksistä. kokoajan mankumassa.
eli en todellakaan ole harrastamassa sen kanssa seksiä.

Ai et jos toinen ottaa päähän, eikä tee muutenkaan mieli, niin silti seksi on hyväksi? Jaa kelle? Mulle tulee ainakin suurempi vastenmielisyys vain jos ryhdyn puuhan jos se ei innosta. Yök.

Mua ei koskaan ällötä mies! Rakastan niin paljon! Joskus suutuspäissään voi raivostuttaa, mutta yleensä mis tuleekin sit lepyyttämään ja tietää kyllä miten lepyn tosi nopeesti. Mitä te ootte suhteessa jos toinen ällöttää ja inhottaa?????

Alkuperäinen kirjoittaja tiedetään;26999902:
Mua ei koskaan ällötä mies! Rakastan niin paljon! Joskus suutuspäissään voi raivostuttaa, mutta yleensä mis tuleekin sit lepyyttämään ja tietää kyllä miten lepyn tosi nopeesti. Mitä te ootte suhteessa jos toinen ällöttää ja inhottaa?????

Taidat olla yksioikoinen tyyppi. Jos joskus ällöttääkin, toisena hetkenä hän voi viedä jalat alta. Se, että itsellä ei tee mieli, ukko ottaa päähän ja sekstailun ajattelukin ällöttää, ei tarkoita että se tilanne olisi päällä aina. Ja ei se välttämättä johdu miehestä, vaan itselläkin voi olla ihan omia huonoja hetkiä... Joten lakatkaa ihmettelemästä idioottimaisuuksia, te täydelliset naiset.

Mun eka mies kun alko ällöttää niin se ällötys vain lisääntyi ja lisääntyi, lopulta huomasin etten enää rakasta. Silti roikuin suhteessa vielä 10-v. Joten jos nykyinen mies alkais ällöttää, niin kovasti selvittäisin mistä ällötys johtuu. Siis voi olla loukkaantunut, raivoissaan, suuttunut, mutta että toinen ällöttäis? Jos toista rakastaa täydestä sydämestä, ei toinen voi ällöttää.

Yhteistyössä