te jotkut äiti-ihmiset facebookissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
varsinkin siis nuoret. miksi monet pidätte profiilikuvana jotain rähjäistä ja tylsää meikitöntä mammakuvaa vaikka teistä on varmasti olemassa paljon kauniimpiakin kuvia tai ainakin sellaisia on mahdollisuus saada....? pahimpia ovat ehkä ne kuvat joissa on lapsi sylissä "jee katsokaa, minä olen ÄITI<3" uskotaan kyllä. eikö se ole SINUN facebook profiili, ei lapsesi?
kaikkein tylsintä on nähdä koiran kuva profiilikuvana, huoh. pakkoko on pitää profiilia ollenkaan jos on noin kompleksinen ja sulkeutunut. ihan kivan kuvan moni haluaa antaa itsestään.
itse haluan antaa positiivisen kuvan, ihmisenä jolla on elämä. jolla on toki myös lapsia, mutta näen myös tätä maailmaa ja elämää niiltä lapsiltani.
lapset mulle kaikki kaikessa ja tärkeitä, mut mulla on oma henkilöllisyys ja persoona, nuori, joka haluaa näyttää nuorelta ja nätiltä :)

[QUOTE="...";29268941]varsinkin siis nuoret. miksi monet pidätte profiilikuvana jotain rähjäistä ja tylsää meikitöntä mammakuvaa vaikka teistä on varmasti olemassa paljon kauniimpiakin kuvia tai ainakin sellaisia on mahdollisuus saada....? pahimpia ovat ehkä ne kuvat joissa on lapsi sylissä "jee katsokaa, minä olen ÄITI<3" uskotaan kyllä. eikö se ole SINUN facebook profiili, ei lapsesi?
kaikkein tylsintä on nähdä koiran kuva profiilikuvana, huoh. pakkoko on pitää profiilia ollenkaan jos on noin kompleksinen ja sulkeutunut. ihan kivan kuvan moni haluaa antaa itsestään.
itse haluan antaa positiivisen kuvan, ihmisenä jolla on elämä. jolla on toki myös lapsia, mutta näen myös tätä maailmaa ja elämää niiltä lapsiltani.
lapset mulle kaikki kaikessa ja tärkeitä, mut mulla on oma henkilöllisyys ja persoona, nuori, joka haluaa näyttää nuorelta ja nätiltä :)[/QUOTE]

tsiisus.

Mun ei tartte nähdä sun profiilikuvaa ollenkaan. Mun profiilikuvana on pelakuu. Se on nätti ja positiivinen.

Yritin just pyytää mun poikaa (14v) mun kanssa nuhjuseen "lapsi sylissä"-yhteiskuvaan, mutta se ei suostunut. Mulla on nyt sit profiilikuvana sellanen missä mulla on puolet naamasta vihreenä ja päässä sinisiä ja vihreitä sulkia.

osa minun persoonallisuutta on olla äiti ja itse asiassa äitiys vie tällä hetkellä elämästäni aika suuren osan, koska lapset ovat pieniä. Miksi en siis laittaa profiilikuvakseni jotakin joka kuvastaa hyvin minun tämänhetkistä elämäntilannetta. Sitä paitsi vaihtelen profiilikuvaa muutaman kuukauden välein, siinä ehtii muutkin persoonallisuuden piirteet päästä esille, vaikka välillä olisi lapsikin mukana.

eikös muuten lapset ole nättejä ja positiivisia kuvan aiheita? Ainakin parempia kun joku ylipyntätty wannabeteini ;D

Yritin just pyytää mun poikaa (14v) mun kanssa nuhjuseen "lapsi sylissä"-yhteiskuvaan, mutta se ei suostunut. Mulla on nyt sit profiilikuvana sellanen missä mulla on puolet naamasta vihreenä ja päässä sinisiä ja vihreitä sulkia.

Ei liity mitenkään mihinkään, mutta minkä ikäinen olet?
Olen kuviesi perusteella mieltänyt sinut tosi nuoreksi, joten vaikea kuvitella 14-vuotiaan äidiksi.

[QUOTE="...";29269214]Ei liity mitenkään mihinkään, mutta minkä ikäinen olet?
Olen kuviesi perusteella mieltänyt sinut tosi nuoreksi, joten vaikea kuvitella 14-vuotiaan äidiksi.[/QUOTE]

33 mä täytän ihan pian.

kyllä mullakin on pieniä lapsia mut en koe tarpeeks enää esitellä niitä niin paljon omilla facebook sivuilla et vielä profiilikuvassa poseeraa vauva, eiköhän ihmiset huokaa mun itseni lisäks siitä että löydän vielä itseni tästä lapsi arjen keskeltä ja olen minä, erillinen persoona. nuori (24v) kun olen. ja elämä edessä. LASTEN kanssa.
sori mut en vaan ymmärrä.

Yhteistyössä