te, jotka värjäätte hiuksinne kestovärillä.... kuluuko väri muutamassa viikossa pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Värjäytin viimeksi hiukseni kampaajalla ja maksoi maltaita eli jotain 60 e leikkauksen kanssa. Siis se värihän haaleni parissa viikossa eli ihan sama onko se kampaajalla vai itse laitettu näköjään, olin pettynyt ! Sävy oli joku punaruskea. Mulla oli värjätyille hiuksille sopivat shampoot ja hoitoaineetkin.

kokemuksesta voin sanoo että noi color maskit on tosi hyviä ja jos en ihan väärin muista nii niitä voi sekottaa keskenään. jos on esim punaruskee tukka nii laittaa punasta ja ruskeeta sekasin ja mulla ainaki väri pysy hyvänä.

[QUOTE="Hei";26105027]Värjäytin viimeksi hiukseni kampaajalla ja maksoi maltaita eli jotain 60 e leikkauksen kanssa. Siis se värihän haaleni parissa viikossa eli ihan sama onko se kampaajalla vai itse laitettu näköjään, olin pettynyt ! Sävy oli joku punaruskea. Mulla oli värjätyille hiuksille sopivat shampoot ja hoitoaineetkin.[/QUOTE]

Onpas halpa! Leikkaus ja väri 60? Ei tainnut olla kestoväri jos noin halpa oli ja se selittäisi tuon haalistumisenkin..

Yhteistyössä