Te, jotka valititte kahtena edellisenä kesänä kuumuutta, onko nyt parempi kesä?

  • Viestiketjun aloittaja Päärynäinen
  • Ensimmäinen viesti
Päärynäinen
Minun mielestäni on, ehdottomasti :) Olen nauttinut ihanasta kesästä, kun ei ole liian kuuma. Järvivedet voisivat olla vähän lämpimämpiä, mutta kyllä noissakin ui.
 
No ei! :snotty: Parempi olisi sellainen aurinkoinen sää, mutta ei kuitenkaan liian kuuma, ehkä voisi olla vähän tuulinenkin sää. Ei tämmöinen vesisade kivaa ole.. eikä se jatkuva hellekään :D Sellainen aurinkoinen kesä, lämpötila 21-25 välillä ja muutama kunnon ukkoskuuro kesässä niin siinä se! :)
 
Täällä (Vaasa+lähialue) ei ole satanut oikeasti koko kesänä juuri lainkaan. Tämä länsirannikko on säästynyt sateilta ja on ollut lähes täydellinen kesäsää ikinä! Koko ajan aurinkoista +18- + 22 ja muutama hellepäivä ja ihan satunnaisia sadekuuroja.
 
"Nukuttaja"
Musta ihan surkee kesä vielä kertaakaan ei oo ollut niin lämmin että olis voinut shortseja laittaa, villatakkikin saanut tänään olla koko päivän päällä, lapsille ei oo voinut piha allasta laittaa kun eihän tuolla tarkene olla..
 
  • Tykkää
Reactions: Fortune
No ei ole ollut parempi. Liikaa sadetta!!! Aivan liikaa, tänäänkin on tullut vettä prkl!
Mutta silti onnistuin tänään polttamaan olkapäät. :kieh:



:D
 
On ollut parempi kesä kuin pari edellistä! :) Tosin ei vieläkään "täydellinen", vähän vähemmän saisi vettä tulla kun alkaa veden pinnat olla jo niin korkealla lähivesistöillä, meillä päin kaikki hiekkarannat on kadonneet veden alle... Aurinko on kuitenkin melkein joka päivä pilkahtanut vaikka vettä olisi tullutkin. Antaisin arvosanan 8+! :)
 
BlingBling
On ollut oikein mieluinen kesä.Tosin kun käytiin päiväreissulla Kesämaassa, niin puolitoista tuntia ennen sulkemisaikaa rupes satamaan ja ukkostamaan, niin silloin kyllä v****ti, kun pitää jatkuvaan sataa.Mutta, kyllä muuten olen kesästä nauttinut vaikkakin onhan tuo melkoisen sateista ollut :D
 
"joku"
On. En olisi millään kestänyt helteitä hirveän raskauspahoinvoinnin kanssa. Nyt voi jopa nukkua hyvin kun makuuhuone on viileä.

Jos en olisi raskaana toivoisin varmaan vähän parempia kelejä, mutta paahtava helle ei kuitenkaan mulle sovi kun palan niin herkästi.
 

Yhteistyössä